بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب: فصل یک. 2 کلیات تحقیق. 2 1-1 مقدمه. 3 2-1 بیان مسأله. 4 1-3 تاریخچه و سابقه موضوع. 5 1-4 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق. 5 1-5 اهداف تحقیق. 6 1-6چارچوب نظری تحقیق. 7 1-7مدل تحلیلی تحقیق. 8 1-8فرضیه های تحقیق. 8 1-9روش تحقیق. 9 1-10قلمرو تحقیق. 9 1-11جامعه آماری. 9 1-12نمونه آماری و روش نمونه گیری 9 1-13ابزار اندازه گیری و شاخص های سنجش تحقیق 9 1-14 روش تجزیه و تحلیل داده 10 1-15محدودیت های تحقیق. 10 1-16مفاهیم عملیاتی و کلیدی تحقیق. 10 فصل دوم 12 ادبیات نظری و پیشینه تحقیق. 12 بخش اول 13 مسئولیت اجتماعی. 13 2-1مقدمه 14 2-2 مسئولیت اجتماعی شرکت 14 2-3 ابعاد و مؤلفه های تشکیل دهنده مسئولیت اجتماعی 16 2-4 ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت ها و جایگاه مسئولیت اجتماعی. 16 2-5 سیر تکامل تدریجی مسئولیت اجتماعی. 17 2-5-1 مسئولیت اجتماعی چگونه رشد و تغییر کرد؟ 17 2-5-2 از نوع دوستی تا نوع دوستی استراتژیک 18 2-5-3 از سرمایه گذاری به سرمایه گذاری موقعیت اجتماعی 18 2-5-4 از کارآفرینی تا کارآفرینی اجتماعی. 18 2-5-5 از مسئولیت اجتماعی شرکت تا سودآوری. 18 2-6 ابعاد سه گانه مسئولیت اجتماعی در سطح کلان. 18 7-2 سطوح مسئولیت اجتماعی19 2-8 اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان ها 19 2-9 دیدگاه های نظری پیرامون مسئولیت اجتماعی 21 2-9-1 دیدگاه های موافقان و مخالفان. 22 2-9-2 دیدگاه به حداکثر رساندن سود خالص. 23 2-9-3دیدگاه به حداکثر رساندن سود معین. 23 2-9-4 دیدگاه آگاهی اجتماعی و الگوی ذینفعی. 24 2-9-5 دیدگاه خدمات اجتماعی. 24 2-9-6 دیدگاه ستی. 24 2-9-7نظریات فریدمن. 28 2-9-8 نظریات پیتردراکر. 29 2-10 مدل های مسئولیت اجتماعی. 30 2-10-1 مدل مسئولیت اجتماعی دیویس 30 2-10-2 مدل مسئولیت اجتماعی کارول 31 2-10-3 مدل مسئولیت اجتماعی والاس 32 2-11 مسئولیت اجتماعی، پیش فرض پاسخ گویی اجتماعی. 32 2-12مسئولیت اجتماعی ذینفعان. 33 2-13 پیوستار مسئولیت اجتماعی. 33 2-14 اصول دهگانه مسئولیت اجتماعی 34 2-15 ایجاد ارزش از طریق مسئولیت اجتماعی. 34 2-16 رهیافت های مسئولیت اجتماعی. 35 2-17 استراتژی های مسئولیت اجتماعی. 36 2-18 سرمایه اجتماعی. 39 2-19ابعاد و مؤلفه های تشکیل دهنده سرمایه اجتماعی. 40 2-20 مسئولیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی. 40 2-21مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان مزیت رقابتی. 42 2-22 مزایای مسئولیت اجتماعی در تجارت. 44 2-23 مسئولیت اجتماعی و حمایت از حقوق مصرف کننده 45 2-24 تأثیر برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکت بر خرده فروش و مشتری. 47 2-24-1 ارتباط بین مسئولیت اجتماعی و تصویر فروشگاه نزد خرده فروش. 47 2-24-2 تصویر فروشگاه نزد خرده فروش ،رضایت و وفاداری مشتری 48 2-25 اثر مسئولیت اجتماعی در کسب و کار. 48 2-26 دلایل روی آوردن شرکت ها به مسئولیت اجتماعی. 50 2-27 تأثیر مسئولیت اجتماعی در بازاریابی و رفتار خرید مصرف کننده51 2-28مدل تحقیق. 53 بخش دوم 54 2-29 مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای. 55 2-29-1 تاریخچه ایجاد مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای 55 2-29-2 انواع فروشگاه ها56 30-2اصول مکان یابی مراکز خرید و فروشگا ه ها57 31-2مصرف کنندگان و عوامل موثر بر جذابیت مراکز خرید. 59 بخش سوم 60 هایپراستار. 60 2-31 مرکز خرید هایپر استار. 61 2-32مسئولیت اجتماعی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای 63 بخش چهارم 66 پیشینه داخلی و خارجی. 66 فصل سوم 70 روش شناسی تحقیق. 70 3-1 مقدمه. 71 3-2 روش تحقیق. 71 3-2-1 نوع تحقیق بر اساس هدف 71 3-3 قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری) 72 3-4قلمرو زمانی. 72 3-5 جامعه آماری، حجم و روش نمونه گیری. 72 3-5-1 جامعه آماری. 72 3-5-2 حجم نمونه. 72 3-5-3روش نمونه گیری. 72 3-6 روش های گردآوری اطلاعات. 72 3-7 مقیاس اندازه گیری پژوهش 73 3-8 طیف های اندازه گیری پژوهش 73 3-9 روایی یا اعتبار پژوهش 73
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید