فصل اول: کلیات پژوهش 1- 1 مقدمه. 2 2-1 بیان مساله. 3 3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق 5 4-1 اهداف تحقیق 6 6-1 فرضیه های تحقیق 7 1-6-1 فرضیه اصلی اول 7 2-6-1 فرضیه اصلی دوم. 8 7-1 تعریف نظری واژه ها و متغیرهای پژوهش 9 8-1 تعریف عملیاتی متغیرها 10 فصل دوم: مبانی نظری پژوهش 1-2 مقدمه. 13 2-2 طبقهبندی مدیران در سازمانها 13 3-2 سطوح مختلف تصمیمگیرندگان مدیریتی 13 4-2 دیدگاههای مطروحه در خصوص مدیران 14 5-2 معیار تعریف اطلاعات خوب برای مدیران 14 6-2 نقشهای مدیریتی و سیستمهای اطلاعات حمایتی 14 7-2 مدیران، تصمیمگیری و سیستمهای اطلاعاتی. 16 8-2 مدل فردی تصمیمگیری و سیستمهای اطلاعاتی. 17 9-2 تصمیم گیری در سازمانها 17 1-9-2 شرایط تصمیم مدیران 17 2-9-2 تئوری های تصمیم گیری 17 3-9-2 تئوری کلاسیک تصمیم گیری 18 4-9-2 تئوری رفتاری تصمیم گیری 18 5-9-2 بصیرت ، قضاوت و پایبندی به عمل گذشته. 18 6-9-2 یابندگی قضاوتی 19 7-9-2 قاطعیت در تصمیم گیری 19 8-9-2 استراتژی درگیر کردن دیگران در تصمیم گیری 19 1-8-9-2 تصمیمات فردی ، تصمیمات مشورتی و تصمیمات گروهی. 19 2-8-9-2 مدیریت در قرن 21 جایگاه خاصی برای دو سیاست کلان قائل است. 19 10-2 انواع اطلاعات. 20 1-10-2 طبقهبندی اطلاعات از نظر کاربرد. 20 2-10-2 طبقهبندی اطلاعات از نظر سطوح سازمانی 21 11-2 نقش استراتژیک اطلاعات. 22 1-11-2 سیستم ها 23 2-11-2 روش سیستم ها و دیدگاه سیستمی 23 3-11-2 چرخه حیات سیستم 23 4-11-2 اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی 24 5-11-2 سیستم های اطلاعاتی 24 12-2 کاربرد مدیریت. 25 1-12-2 مشارکت بیشتر در تصمیم گیری 25 2-12-2 افزایش سرعت در تصمیم گیری 25 3-12-2 افزایش سرعت در شناسائی مسائل 25 13-2 طرح ریزی سازمان 25 1-13-2 کاهش ارتقاع هرم سازمان 26 2-13-2 تمرکز یا عدم تمرکز بیشتر. 26 3-13-2 بهبود هماهنگی 26 4-13-2 شرح دقیق تری از وظایف. 26 5-13-2 افزایش کارکنان متخصص 27 14-2 سیستم های اطلاعاتی مدیریت 27 15-2 طبقهبندی سیستمهای اطلاعاتی 27 1-15-2 طبقهبندی سیستمهای اطلاعاتی از نظر ماهیت. 27 2-15-2 طبقهبندی سیستمهای اطلاعاتی از نظر ساختار 28 3-15-2 طبقهبندی سیستمهای اطلاعاتی از نظر کاربرد. 28 1-3-15-2 سیستمهای اطلاعات پشتیبان مدیریت. 29 1-1-3-15-2 سیستمهای اطلاعات مدیریتی 29 2-1-3-15-2 سیستمهای اطلاعات تولید گزارش 29 3-1-3-15-2 سیستمهای اطلاعات مدیران ارشد. 30 4-1-3-15-2 سیستمهای اطلاعات استراتژیک 30 5-1-3-15-2 سیستمهای اطلاعات پشتیبان تصمیم 30 6-1-3-15-2سیستمهای پردازش تبادلات یا تراکنشها 32 2-3-15-2 سیستمهای اطلاعات پشتیبان عملیات. 32 1-2-3-15-2سیستمهای اطلاعات اداری 32 2-2-3-15-2 سیستمهای اطلاعات مدیریت منابع انسانی 33 3-2-3-15-2سیستمهای اطلاعات حسابداری 34 4-2-3-15-2 سیستمهای اطلاعات تجاری 35 5-2-3-15-2 سیستمهای اطلاعات تولید. 36 6-2-3-15-2سیستم اطلاعات جغرافیایی 36 7-2-3-15-2 سیستمهای اطلاعات اسنادی 37 3-3-15-2سیستمهای کسب و کار الکترونیکی سازمان. 37 1-3-3-15-2 برنامهریزی منابع سازمان 37 2-3-3-15-2 مدیریت ارتباط با مشتری 39 3-3-3-15-2 مدیریت زنجیره تأمین 41 4-3-3-15-2 سیستمهای همکاری سازمان 42 16-2پیشینه پژوهش 45 1-16-2 پژوهشات صورت گرفته در داخل کشور 45 2-16-2 پژوهشات صورت گرفته در خارج کشور 48 فصل سوم: روش شناسی پژوهش 1-3 مقدمه. 54 2-3 نوع و روش تحقیق 54 3-3 مبانی تئوریک پژوهش 54 4-3 مدل مفهومی پژوهش 57 5-3 متغیرهای پژوهش 58 1-5-3 متغیر وابسته. 58 2-5-3 متغیر مستقل 58 6-3 روش و تکنیک جمع آوری اطلاعات. 58 1-6-3 مشخصات پرسشنامه. 58 7-3 روایی و پایانی ابزار 59 1-7-3 روایی / اعتبار 59 2-7-3 پایایی 59 8–3 جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونه گیری. 61 9-3 قلمرو تحقیق 61 10-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات. 61 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 1-4 مقدمه. 64 2-4 بررسی ویژگی های جمعیت شناختی 65 1-2-4 جنسیت. 65
پایان نامه رشته مدیریت اجرایی