پایان نامه شناسایی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( M.A )  گرایش مدیریت بازرگانی داخلی  عنوان :شناسایی و رتبه بندی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با  تلفیق مدل  پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده( مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات […]

پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی  عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی  

 پایان نامه رشته مدیریت   برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی  عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی  عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی   (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت  درمنطقه دلیجان ومحلات )   استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی     پاییز92 فهرست مطالب                                                                                            صفحه چکیده                                            1 واژگان کلیدی                                     2 فصل اول : […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی(M.A) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی (مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه) شهریور94 عنوان صفحه چکیده 1 فصل یکم. 2 کلیات پژوهش. 2 1-1مقدمه. 3 1-2تشریح […]

پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی

 پایان نامه رشته مدیریت پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین­الملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد­رضا کریمی علویجه شهریور 1392 چکیده پژوهش بازار الکترونیکی سیستم اطلاعاتی بین­سازمانی است که به خریداران و […]

پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )

 پایان نامه رشته مدیریت پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوهپژوهشکده شاخص پژوهگروه مدیریترساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوانمدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان ) 04 /  1394 چکیده استفاده گسترده از فناوری وب، فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می آورد تا از اینترنت به عنوان […]

پایان نامه ارشد: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان

پایان نامه رشته: مهندسی کشاورزی گرایش: مدیریت کشاورزی عنوان : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پایان ­نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی عنوان: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری […]

دانلود پایان نامه با موضوع تجارت الکترونیکی

مزایای بهره گیری از تجارت الکترونیکی در توسعه صادراتبا توجه به اهمیت تجارت الکترونیکی در اقتصاد جهانی و رشد قابل ملاحظه آن،ضرورت استفاده از بازاریابی اینترنتی را در امر صادرات می توان به شرح زیر بیان نمود: ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده بدون محدودیت زمانی و مکانی، دستیابی سریع به اطلاعات در حجم وسیع، […]

پایان نامه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش:مالی عنوان:عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک پارسیان کاشان زمستان 1393       ﭼﮑﯿﺪهﯾﮑﯽازﻣﻮاﻧﻊﻋﻤﺪهﺑﺮﺳﺮراهﺗﻮﺳﻌﻪﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏﻋﺪمﭘﺬﯾﺮشاﯾﻦﺗﮑﻨﻮﻟﻮژیﺗﻮﺳﻂﻣﺸﺘﺮﯾﺎنوﺗﻤﺎﯾﻞﺑﻪروﯾﻪ‌ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﺪاریﺳﻨﺘﯽﻋﻨﻮانﺷﺪهاﺳﺖ،اﯾﻦﻣﻘﺎﻟﻪﻣﺒﺘﻨﯽﺑﺮﺗﺤﻘﯿﻘﯽاﺳﺖﮐﻪﺑﻪﺑﺮرﺳﯽﻋﻮاﻣﻞﻣﺆﺛﺮﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏدرﻣﯿﺎنﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﺑﺎﻧﮏﭘﺎرﺳﯿﺎنﺑﺎاﺳﺘﻔﺎدهازﻣﺪل ﭘﯿﮑﺎراﯾﻨﻦ ﻣﯽ‌ﭘﺮدازدﻃﺒﻖاﯾﻦﻣﺪلﻋﻮاﻣﻞﻣﻮﺛﺮﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏﻋﺒﺎرﺗﻨﺪاز: ﻣﻔﯿﺪﺑﻮدن، ﺳﻬﻮﻟﺖاﺳﺘﻔﺎده،ﻟﺬتﺑﺨﺶﺑﻮدن،اﻃﻼﻋﺎتدرزﻣﯿﻨﻪﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ،اﻣﻨﯿﺖوﻣﺤﺮﻣﺎﻧﻪﺑﻮدن، ﮐﯿﻔﯿﺖارﺗﺒﺎطاﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽﮐﻪدرﻗﺎﻟﺐﺷﺶﻓﺮﺿﯿﻪاراﺋﻪﺷﺪﻧﺪ. ﭘﮋوﻫﺶﺣﺎﺿﺮﺗﻮﺻﯿﻔﯽﺑﻮدهوﺑﻪﺷﯿﻮهﭘﯿﻤﺎﯾﺸﯽاﻧﺠﺎمﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪاﺳﺖ،ﺟﺎﻣﻌﻪآﻣﺎریﭘﮋوﻫﺶ270 نفر از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﺑﺎﻧﮏﭘﺎرﺳﯿﺎن ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﻨﺪﮐﻪبراساس فرمول کوکران بدست آمده است،دراﯾﻦﺑﺎﻧﮏﺣﺴﺎبداﺷﺘﻪوازﺧﺪﻣﺎتﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏاﺳﺘﻔﺎدهﮐﺮدهاﻧﺪ.ﭘﺲازآزﻣﻮنﻓﺮﺿﯿﻪ‌ﻫﺎ ﻣﺸﺨﺺﺷﺪﮐﻪﺗﻤﺎﻣﯽﺷﺶﻋﺎﻣﻞﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏدرﻣﯿﺎنﻣﺸﺘﺮﯾﺎنﺑﺎﻧﮏﭘﺎرﺳﯿﺎناﺛﺮﻣﺜﺒﺖدارﻧﺪ،اﯾﻦﻋﻮاﻣﻞﺑﺮﺣﺴﺐﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦرﺗﺒﻪ‌ای اوﻟﻮﯾﺖ‌ﺑﻨﺪیﺷﺪﻧﺪ: اﻣﻨﯿﺖوﻣﺤﺮﻣﺎﻧﻪﺑﻮدن،اﻃﻼﻋﺎتدرزﻣﯿﻨﻪﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ،ﻣﻨﻔﻌﺖوﻣﻔﯿﺪﺑﻮدنﺳﻬﻮﻟﺖاﺳﺘﻔﺎده،ﮐﯿﻔﯿﺖارﺗﺒﺎطاﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽودرﻧﻬﺎﯾﺖﻟﺬتﺑﺨﺶﺑﻮدن.واژﮔﺎنﮐﻠﯿﺪی:ﺗﻐﯿﯿﺮﭘﺬﯾﺮشﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی[1]، […]

پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده

 پایان نامه رشته  مدیریت پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیگرایش سازمانیعنوان:طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده-مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگزمستان 1391     Contents1-1- مقدمه. 12-1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 611-3- سئوالات تحقیق 811-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش. 191-5- مبانی نظری پیشینه تحقیق 201-6- جامعه آماری.311-7- نمونه تحقیق311-8- […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393       چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریتپایان‌نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بین‌المللعنوانشناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392      فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱-مقدمه 21-2-بیان مسئله 21-3-هدف تحقیق 31-4-سؤالات تحقیق. 31-5-فرضیه‌های و مدل مفهومی تحقیق 41-6- نوع تحقیق 51-7-روش گردآوری داده […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...