فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 2 1-1-  بیان مساله تحقیق. 3 1-2-  اهمیت و ضرورت تحقیق 6 1-3-  اهداف تحقیق. 7 1-4-  سوال های تحقیق. 7 1-5-  فرضیه های تحقیق. 8 1-6-  مدل مفهومی تحقیق. 8 1-7-  قلمرو تحقیق. 9 1-8-  جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق. 9 1-9-  روش پژوهش. 10 1-10- جامعه آماری و حجم آن.10 1-11- بر آورد حجم نمونه و روش نمونه گیری. 10 1-12-  روش گرد آوری اطلاعات .10 1-13- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات. 11 1-14-  متغیرهای پژوهش. 11 1-15-مفاهیم، تعاریف واژه ها و اصطلاحات (نظری و عملیاتی). 11 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقدمه. 16 2-1-  بخش اول: مبانی نظری. 16 2-1-1- معرفی بازاریابی. 16 2-1-2- تعریف بازاریابی. 18 2-1-3- تاریخچه بازاریابی. 21 2-1-4- انواع بازاریابی. 24 2-1-5- مزایای بازاریابی. 28 2-1-6- مفهوم تبلیغات. 29 2-1-7- تاریخچه تبلیغات. 30 2-1-8- تاریخچه تبلیغات در ایران 34 2-1-9- تعاریف تبلیغات. 34 2-1-10-  اصول تبلیغات. 36 2-1-11-  طبقه بندی تبلیغات. 37 2-1-11-1- طبقه بندی بر مبنای بازار هدف .37 2-1-11-2- طبقه بندی بر مبنای منطقه جغرافیایی . 38 2-1-11-3- طبقه بندی بر مبنای رسانه.38 2-1-11-4- طبقه بندی بر مبنای عملکرد . 39 2-1-12-  تبلیغات بازرگانی 40 2-1-13-  وابستگی هیجانی و برنامه ریزی رفتاری. 41 2-1-14-  نظریه اسنادی. 42 2-1-15-  نظریه انگیزۀ پیشرفت 42 2-1-16-  نظریه کنترل- ارزش هیجان‌های پیشرفت 43 2-1-17-  انواع هیجان ها. 43 2-1-18-  تبلیغات و ارتباط آن با مشتریان 45 2-1-19-  شدت تبلیغات و سودآوری. 47 2-1-20-  شدت تبلیغات و میزان فروش 49 2-1-21-  رفتار مصرف کننده. 49 2-1-22-  دیدگاه های رفتار مصرف کننده .55 2-1-23-  مدل تصمیم گیری مصرف کننده. 58 2-1-24-  رفتار خرید 60 2-1-25-  ارزیابی رفتار مصرف کننده پس از خرید 62 2-1-26-  تاریخچه پیدایش و گسترش بیمه.64 2-1-27-  جایگاه صنعت بیمه بعد از انقلاب اسلامی ایران.67 2-1-28-  تصویب قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری وآشنایی با نهاد نظارت بر بیمه در ایران.67 2-1-29-  ارکان بیمه مرکزی ایران 69 2-2-  بخش دوم: پیشینه پژوهشهای انجام شده 70 2-2-1- مطالعات داخلی. 70 2-2-2- مطالعات خارجی. 71 2-3-  جمع بندی. 74 2-3-1- جمع بندی پیشینه تجربی و نظری تحقیق 74 2-3-2- جمع بندی پیشینه نظری تحقیق. 74 فصل سوم: روش شناسی تحقیق مقدمه.77 3-1-  نوع روش تحقیق 77 3-2-  جامعه آماری تحقیق. 77 3-3-  نمونهآماری و روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه. 78 3-4-  متغیرهای تحقیق. 79 3-5-  روش و ابزار گرد آوری داده ها. 79 3-5-1- روش گردآوری. 79 3-5-2- ابزار گردآوری 79 3-6-  اعتبار و روایی ابزار تحقیق. 81 3-6-1- اعتبار (روایی) پرسشنامه 81 3-6-2- قابلیت اعتماد (پایایی) پرسشنامه 82 3-7-  روش‌ و ابزارتحلیل داده ها. 84 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها مقدمه.87 4-1-  آمار توصیفی.87 4-1-1- جنسیت مشتریان 88 4-1-2- تحصیلات مشتریان 89 4-1-3- وضعیت تاهل مشتریان 90 4-1-4- رده سنی مشتریان 91 4-1-5- سابقه بیمه مشتریان 92 4-2-  آمار استنباطی.93 4-2-1- بررسی نرمال بودن مشاهدات. 94 4-2-2- مدل های رگرسیونی تحقیق. 95 4-2-3–   رتبه بندی ابعاد تبلیغات. 99 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه.101 5-1-  نتیجه گیری. 101 5-1-1- فرضیه اصلی اول.101 5-1-2- فرضیه اصلی دوم 102 5-1-3- فرضیه های فرعی تحقیق. 102 5-2-  محدودیت‌های پژوهش 103 5-3-  پیشنهادهایی برای استفاده از نتایج پژوهش 103 5-4-  توصیه برای تحقیقات آتی. 106 منابع و ماخذ 107 فهرست منابع فارسی. 108 فهرست منابع انگلیسی.110 ضمائم و پیوست ها. 112

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...