اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه. 3 1-2- بیان مسئله. 4 1-3- اهمیت و ضرورت موضوع. 6 1-4- اهداف تحقیق. 7 1- 5- چارچوب نظری تحقیق. 7 1-6 – مدل تحلیلی تحقیق. 8 1-7- سؤالات تحقیق. 8 1-8 – فرضیات تحقیق. 9 1-9- قلمرو تحقیق. 9 1-10- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی 9 1-11- تعاریف عملیاتی متغیرها 10 1-12- ساختار تحقیق. 12 1-13- خلاصه فصل 12 فصل دوم: ادبیات تحقیق 2-1- مقدمه. 14 2-2- بخش اول: توانمند سازی 15 2-2-1- تاریخچه توانمند سازی 15 2-2-2- تعاریف توانمند سازی 18 عنوان شماره صفحه 2-2-3- زمینه های توانمند سازی 19 2-2-4- سطوح توانمند سازی 19 2-2-5 -کلید تواناسازی منابع انسانی 20 2-2-6- فرایند توانمندسازی 27 2-2-7- استراتژی های توانمند سازی 28 2-2-8- توانمند سازی کارکنان در سازمانها 29 2-2-9- عوامل مؤثر بر توانمند سازی 31 2-2-10- فرهنگ توانمند سازی 38 2-2-11-توانمندسازی، اختیار و قدرت 39 2-2-12-توانمند سازی و سازمان. 41 2-2-13- ویژگی سازمان های توانمند. 42 2-2-14- مزایای توانمند سازی 43 2-2-15- دام های توانمند سازی 43 2-2-16- نظرات منتقدین دربارۀ توانمندسازی کارکنان. 44 2-2-17- نتایج تحقیقات قبلی 46 2-3- بخش دوم: حکمرانی خوب 49 2-3-1- مقدمه. 49 2-3-2- تعریف حکمرانی 49 2-3-3- پیشینه نظری حکمرانی خوب 51 2-3-4 – تعریف حکمرانی خوب 52 2-3-5- شاخص های حکمرانی خوب 53 عنوان شماره صفحه 2-3-5-1 – شاخص های حکمرانی خوب از دیدگاه بانک جهانی 54 2-3-5-2- شاخص های حکمرانی خوب از دیدگاه سازمان ملل متحد. 54 2-3-5-3- شاخص های حکمرانی خوب از دیدگاه کمیسیون اقتصادی اتحادیه اروپا 57 2-3-5-4- شاخص های حکمرانی خوب در سازمان های دولتی و خدماتی 57 2-3-5-5- شاخص های حکمرانی خوب از دیدگاه هاتر و شاه 59 2-3-6 – حکمرانی خوب و پاسخ گویی 60 2-3-7- حکمرانی خوب و شفاف سازی 61 2-3-8 – معماری حکمرانی خوب 62 2-3-9- نهضت حکومت داری خوب 64 2-3-10- بازیگران عرصه حکمرانی خوب 65 2-4- بخش سوم : آشنایی با شرکت سهامی بیمه ایران. 68 2-4-1- تاریخچه تاسیس. 68 2-4-2- سرمایه شرکت سهامی بیمه ایران. 68 2-4-3- موضوع فعالیت. 68 2-4-4- اهداف و وظایف اساسی 69 2-4-5- نیروی انسانی 69 2-4-6- شبکه فروش. 69 2-5- بخش چهارم : پیشینه تحقیق. 70 2-5- 1- پیشینه توانمندسازی 70 2-5-2- پیشینه حکمرانی خوب 73 عنوان شماره صفحه فصل سوم: روش تحقیق 3-1- مقدمه. 77 3-2- روش تحقیق. 78 3-3- متغیرهای تحقیق. 78 3-4- جامعه آماری 79 3-5 – نمونه آماری و روش نمونه گیری 79 3-6- قلمرو تحقیق. 80 3-7- روش و ابزار گردآوری اطلاعات 80 3-7-1- روش کتابخانه ای 81 3-7-2- پرسشنامه. 81 3-8 – روایی (اعتبار ) پرسشنامه. 83 3-9 – پایایی ( قابلیت اعتماد ) پرسشنامه. 83 3-10- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 84 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق 4-1- مقدمه. 88 4-2- بخش اول آمار توصیفی 89 4-3- توصیف آماری سوالات 93 4-4- آماره های توصیفی متغیرهای تحقیق. 99 4-5- تجزیه و تحلیل استنباطی داده های آماری ( آزمون آماری فرضیه های تحقیق ) 100 4-5-1 آزمون کولموگروف – اسمیرنف برای مشخص کردن نرمال بودن متغیرها 100 عنوان شماره صفحه 4-5-2- آزمون فرضیه فرعی اول. 101 4-5-3- آزمون فرضیه فرعی دوم. 102 4-5-4- آزمون فرضیه فرعی سوم. 103 4-5-5- آزمون فرضیه فرعی چهارم. 104 4-5-6- آزمون فرضیه اصلی 105 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها 5-1- مقدمه. 108 5-2- نتیجه گیری 108 5-3- بحث و پیشنهادها 110
پایان نامه ارشد رشته مدیریت دولتی : ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران