پایان نامه درباره CRM
پایان نامه بررسی تاثیر CRM بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان بررسی تاثیر CRM(مدیریت ارتباط با مشتری) و RM (بازاریابی رابطه مند) بر عملکرد مالی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) مقدمه نگرش شرکت ها و موسسات به لحاظ گسترش […]
پایان نامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) استاد مشاور: دکتر علیرضا ناصر صدرآبادی مهر 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]
دانلود پایان نامه:نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)
دانلود پایان نامه ارشد : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : مالی عنوان : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن
پایان نامه ارشد: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
دانلود پایان نامه ارشد : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
پایان نامه رشته : فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
پایان نامه ارشد : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
پایان نامه رشته : علوم اجتماعی عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
پایان نامه ارشد رشته فناوری اطلاعات : ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
دانلود پایان نامه رشته فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیکی عنوان : ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل: تاثیر CRM بر کیفیت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بین الملل عنوان : تاثیر CRM بر کیفیت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه ارشد تجارت الکترونیک: طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
دانلود پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیک عنوان : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM) در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان :مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای هواپیمایی ترکیش و ایرانایر در شهر کرمانشاه در سال 92) خرداد1393 فهرست […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]