پایان نامه در مورد بهبود استراتژی فروش
پایان نامه مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده مدیریت و حسابداری، حسابداریپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: حسابداریعنوان:مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت و ارتباط آن با واحد مالی شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول. 2کلیات پژوهش 21-1 بیان مسأله. 31-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3 اهداف پژوهش 51-3-1 هدف […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار 1394 فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشگده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A ))گرایش : داخلیعنوان:بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱ فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 1۱-۱ مقدمه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 2۲-۱ بیان مسئله///////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 2۳-۱ اهمیت مسئله////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 3۴-۱ اهداف تحقیق////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 5۵-۱ فرضیه […]
پایان نامه رابطه یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیارشد مدیریت بازرگانی (M.A)گرایش بین المللعنوان :بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتیمطالعه موردی (شرکت ایران خودرو) تابستان – 1392 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده: 1مقدمه: . 2فصل اول: کلیات پژوهش . 41-1 مقدمه: 51-2 بیان مسئله: 51-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطباییدانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد غذایی براساس دیدگاه مبتنی بر منابع چکیدههدف این پژوهش بررسی ارتباط ساختار سازمان، استراتژی کسب و کار و به دنبال […]
پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نراقدانشکدهی علوم انسانی رساله جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی « بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای پخش و توزیع»-(مطالعه موردی: شرکت پخش البرز) “Evaluation of Customer Relationship Management Strategy (CRM) to Preserve, Protect and Enhance Loyalty of Customers […]
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه بررسی تاثیر کار گروهی بر بهبود انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتدائی شهر سمنان
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم تربیتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت آموزشی عنوان بررسی تاثیر کار گروهی بر بهبود انگیزش وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتدائی شهر سمنان استاد مشاور دکترشاهرخ مکوند حسینی پاییز 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]
پایان نامه تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اجرای استراتژی در بخش بالادستی صنعت نفت با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اجرای استراتژی در بخش بالادستی صنعت نفت با بهره گرفتن از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی استاد مشاور: دکتر سعید صحت شهریورماه 1391 (در فایل دانلودی […]
پایان نامه بررسی استراتژی های مختلف اکتساب تکنولوژی و الویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک ANP
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته MBA گرایش مدیریت تکنولوژی بررسی استراتژی های مختلف اکتساب تکنولوژی و الویت بندی آن ها با بهره گرفتن از تکنیک ANP در سازمان ها: مورد مطالعاتی در شرکت برید سامانه نوین استاد مشاور: دکتر […]
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی پایاننامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت فراگیر عنوان: تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش 1390 (در