پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                     صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیه‌های تحقیق. […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)   گرایش : صنعتی و سازمانی  عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان     تابستان 1393 فهرست  مطالب عنوان                                                                                                      صفحه […]

پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی     پایان‌نامه جهت اخذ درجه کارشناسی‌ارشد رشته تربیت بدنی (گرایش مدیریت ورزشی)     عنوان: موانع استقرار بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران    دی 1393     فهرست مطالب صفحه عنوان فصل اوّل طرح پژوهش 2 مقدمه 3 بیان مسئله […]

پایان نامه نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش  (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه                                                    دانشکده تحصیلات تکمیلی  پایان ­نامه برای دریافت درجه­ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازاریابی                                                          عنوان:نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)  زمستان  1394 فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                                صفحه چکیده 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 61-4  اهداف تحقیق 61-4-1 هدف […]

پایان نامه نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش

 پایان نامه رشته مدیریت     دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایان ­نامه برای دریافت درجه­ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازاریابی عنوان:نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)زمستان  1394 فهرست مطالبعنوان                                        […]

پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بین‌الملل) حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری(مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)   بهمن ماه 1393 چکیده:در عصر حاضر مشتری به عنوان عامل اصلی و محوری در بقاء و رشد سازمان قلمداد می‌شود. سازمان‌ها علاوه بر جذب […]

پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصادپایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بین‌الملل)حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری(مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)بهمن ماه 1393 چکیده:در عصر حاضر مشتری به عنوان عامل اصلی و محوری در بقاء و رشد سازمان قلمداد می‌شود. سازمان‌ها علاوه […]

دانلود پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان

پایان نامه رشته :روانشناسی گرایش :صنعتی و سازمانی عنوان : بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری  در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393     مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]

پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی­ارشد در رشته مدیریت ، گرایشبازرگانی بین الملل عنوان بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی ماه 1392 فصل اول :کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه 2 1-2بیان مسئله.2 1-3هدف تحقیق.3 1-4سؤالات […]

پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی  گرایش: بیمه عنوان: تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)  شهریور  1394 فهرست مطالبعنوان. صفحه چکیده. 1فصل  اول: کلیات […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته مدیریت                                                  دانشگاه آزاد اسلامی                                                             واحد رشتدانشکده مدیریت وحسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد                                                                          رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلیعنوان:تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)نیمسال تحصیلیاول فهرستعنوان                                                      صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق 21-1 […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...