پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصاد پایان ­نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392     چکیده:موضوع اصلی این تحقیق” طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان” می­باشد. در این پژوهش مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان با توجه به شاخص­هایی که […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل  عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393       فهرست مطالب فهرست مطالب. ‌زفهرست جداول. ‌کفهرست اشکال. ‌لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1-       مقدمه. 31-2-       بیان مسئله. […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                         شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393     مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                     صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیه‌های تحقیق. […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  عنوان:بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392      فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات1-1 بیان مسئله. 31-2 تشریح و بیان موضوع. 51-3 ضرورت انجام تحقیق. 61-4 اهداف، فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق. 81-4-1- هدف اصلی […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مالی عنوان :« ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران» زمستان 1393      فهرست مطالبعنوان                                                                                                                            صفحهچکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق1-1-  مقدمه. 31-2-  طرح […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایشبازاریابی   بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان  استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 فهرست مطالب عنوان صفحه پیشگفتار فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. 1 1-1- شرح و بیان مساله پژوهش. […]

پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی  تیرماه 1393 چکیده پژوهش حاضر با هدف  “بررسی مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی( بانک ها و شرکت های بیمه […]

پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی  عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران  استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]

پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان ­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگی‌های شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر ناصر صنوبر مرداد ماه1393 چکیده […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...