دانلود پایان نامه درباره برند گردشگری
پایان نامه بررسی عوامل مؤثـّر بر برند گردشگری استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی کوشیار (غیرانتفاعی ـ غیردولتی ) گروه آموزشی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عوامل مؤثـّر بر برند گردشگری استان گیلان استاد مشاور: دکتر اسماعیل ملک اخلاق شهریور 1394 فهرست 1-فصل اول: کلیات پژوهش. 1 1-1- مقدّمه. 2 1-2- بیان مسأله و چگونگی شناخت موضوع. 2 1-3- اهمیت و ضرورت اجرای […]
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 […]
پایان نامه بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده گردشگری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی-بازاریابی عنوان: بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران مطالعه موردی: آذربایجان شرقی خرداد 94 چکیده گردشگری فیلم یکی از شاخههای نوظهور گردشگری است که رشد روزافزونی در تحقیقات پیرامون صنعت گردشگری داشته است. در سطح جهان […]
پایان نامه بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری”
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علوم و تحقیقات قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ((M.A.)) عنوان: بررسی تاثیر برند خدمات بر فرآیند “ارزش مشتری- وفاداری مشتری“ در خطوط هوایی ایران استاد مشاور: دکتر جواد عباسی بهار 1393 چکیده: این پژهش با هدف […]
پایان نامه پتانسیلسنجی جاذبههای گردشگری شهرستان هریس با تاکید بر معرفی بازارهای جدید
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی آبا گروه: مدیریت جهانگردی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت جهانگردی گرایش: بازاریابی عنوان: پتانسیلسنجی جاذبههای گردشگری شهرستان هریس با تاکید بر معرفی بازارهای جدید با بهره گرفتن از مدل TOPSIS استادمشاور: آقای دکتراردوان بهزاد زمستان […]
پایان نامه بررسی قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی پایان نامه رای اخذ درجه ارشد رشته مدیریت گرایش مدیریت جهانگردی عنوان پروژه : بررسی قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان (مطالعه موردی ، کورس اسبدوانی گنبد کاووس کاووس) استاد مشاور: مهندس سهند بنی کمالی شهریور 1393 چکیده: استان گلستان به لحاظ موقعیت ممتاز طبیعی […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایت های گردشگری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی( گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: بررسی عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایت های گردشگری استاد مشاور: دکتر ابوالحسن حسینی آذر 1394 چکیده اعتماد آغاز هر نوع رابطه ی دو طرفه و از عناصر اصلی مورد نیاز […]
پایان نامه نقش تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری، مطالعه موردی کشورهای ایران، انگلستان و مالزی
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی مازیار پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی موضوع: نقش تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری، مطالعه موردی کشورهای ایران، انگلستان و مالزی استاد مشاور: دکتر علی اصغر عباسی شهریور ماه 1392 چکیده گردشگری یکی از صنایع بزرگی است که در ده های اخیر قرن بیستم به شدت […]
پایان نامه نقش عوامل مرتبط با توسعه کارآفرینی در تعاونیهای گردشگری؛ مطالعه موردی تعاونیهای گردشگری استان مازندران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده پردیس بینالملل پایاننامه جهت اخذ کارشناسی ارشدرشته مدیریت کارآفرینی گرایش آموزش عالیعنوان:نقش عوامل مرتبط با توسعه کارآفرینی در تعاونیهای گردشگری؛مطالعه موردی تعاونیهای گردشگری استان مازندرانشهریور 1394 چکیدهزمینه: در دنیای کنونی، همه کشورهای جهان به عنوان یک اصل و شاخص توسعه، سعی در افزایش درآمد ملی دارند و برای نیل به این […]
پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان )
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم گردشگری پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان ) اسفند 1393 چکیده :توسعه قابل توجه اطلاعات و فناوری ، حرکت به سمت ارتباطات بازاریابی شخصی شده را تسریع بخشیده است. یکی […]
پایان نامه شناخت عوامل مؤثر بر استقرار موفق BPR و اولویت بندی این عوامل جهت استقرار موفق BPR در بانک گردشگری است.
پایان نامه رشته مدیریت عنوان: شناخت عوامل مؤثر بر استقرار موفق BPR و اولویت بندی این عوامل جهت استقرار موفق BPR در بانک گردشگری است. فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه روزگار کنونی روزگاری است پر از دگرگونی و […]
پایان نامه آگاهی از نقش و جایگاه مناطق نمونه گردشگری در توسعه پایدار استان مازندران
پایان نامه رشته جغرافیا عنوان: آگاهی از نقش و جایگاه مناطق نمونه گردشگری در توسعه پایدار استان مازندرانچکیده :مناطق نمونه گردشگری به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری قابل عرضه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلقی می شوند. در این مناطق با حفظ قوانین و مقررات محیط زیست و مناطق طبیعی و سازگار با محیط […]
پایان نامه نقش گردشگری بر بهبود اوضاع اقتصادی شهرستان پاوه
پایان نامه رشته جغرافیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی