دانلود پایان نامه درباره عملکرد بازاریابی
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا تابستان93 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش […]
پایان نامه تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش تولید و عملیات تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی (شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی) استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر اسفند ماه1393 چکیده باگسترش روزافزون […]
پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی (M.A) موضوع: بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی در شرکت جهان فولاد کرمانشاه شهریور 93 فهرست نمودارها ل چکیده 1 فصل اول. 2 کلیات پژوهش […]
پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل قشم عنوان: بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پارسیان استان تهران) روز(5) ماه (3) سال (1394) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق. 2 1-1- مقدمه. 3 1-2- بیان […]
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان : بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری استان کردستان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد گروه مدیریت پایاننامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی شهریور1390 چکیده: امروزه بدلیل افزایش رقابت و پیچیده شدن فعالیتهای رقبا، شرکتها بایستی بیشتر […]
پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: کارخانه موادغذایی تهران گوار) استاد مشاور: دکتر محمدتقی امینی تابستان1392 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول کلیات […]
پایان نامه تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین
پایان نامه رشته مدیریت گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی عنوان تاثیر هماهنگی استراتژیهای بازاریابی بر عملکرد زنجیره تامین ( پژوهشی در شرکتهای صنایع شیمیایی استان زنجان) استاد مشاور دکتر سید کمال صادقی تاریخ ارائه پایان نامه بهمن ماه 1392 چکیده: نظر به اینکه مفهوم رقابت از یک […]
پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد در رشته مدیریت ، گرایشبازرگانی بین الملل عنوان بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی ماه 1392 فصل اول :کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه 2 1-2بیان مسئله.2 1-3هدف تحقیق.3 1-4سؤالات […]
پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی رشته مدیریت عنوان بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول-کلیات پژوهش1-1. مقدمه. 11-2. بیان مسئله. 21-3. اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4-1. اهداف اصلی پژوهش. 61-4-2. اهداف فرعی 61-5. سوالات تحقیق 71-6. مدل مفهومی پژوهش 81-7. قلمرو زمانی و […]
پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل یکم: کلیات پژوهش مقدمه.3 بیان مساله .4 1-3) اهمیت موضوع پژوهش.61-4) اهداف پژوهش.61-5) فرضیه […]
پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل یکم: کلیات پژوهش مقدمه3 بیان مساله 4 1-3) اهمیت موضوع پژوهش.61-4) اهداف پژوهش.61-5) فرضیه […]
پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریدانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهدانشکده حسابداری و مدیریتگروه مدیریت بازرگانیعنوانقابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاریپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین المللمرداد 1394 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق 2مقدمه. 31-1-بیان مسئله. 31-2-اهمیت و ضرورت تحقیق 41-3-پیشینه پژوهش و مبانی نظری تحقیق […]