1-3-بیان مسئله 3 1-4-قلمرو تحقیق. 5 1-4-1- قلمرو موضوعی تحقیق. 5 1-4-2- قلمرو مکانی تحقیق. 5 1-4-3- قلمرو زمانی تحقیق. 5 1-5-اهداف تحقیق. 6 1-6- سؤال تحقیق. 6 1-6-1– سؤال اصلی. 6 1-6-2- سؤال های فرعی. 6 1-7- فرضیه های تحقیق. 7 1-8- تعریف واژه های کلیدی. 7 1-8-1- تعریف مفهومی واژه ها .7 1-9- خلاصه فصل. 10 فصل دوم. 11 2-1- مقدمه 12 2-2- قصد خرید. 14 2-3- هویت برند. 18 2-3-1- کلیات 18 2-3-2- تاریخچه برند 19 2-3-3- از عصر تولیدگرایی به عصر برندمحوری. 19 2-3-4- اهمیت برند. 20 2-3-5- تعریف برند. 22 2-3-6- فرآیند ایجاد برند. 23 2-3-7- وجوه برند. 24 2-3-7-1- برند دستاورد مجموعه ای از رفتارهاست. 24 2-3-7-2- برند تنها در ذهن ماست 24 2-3-8- ساختار برند. 25 2-3-8-1- ساختار مشهود 25 2-3-8-1- ساختار نامشهود 25 2-3-9- مفهوم هویت برند. 26 2-3-10- دیدگاههای مختلف دربارهی هویت برند 27 2-3-11- ابعاد هویت 27 2-3-12- منشور هویت 28 2-3-12-1- پیکر 28 2-3-12-2- شخصیت 29 2-3-12-3- فرهنگ 31 2-3-12-4-رابطه 31 2-3-12-5- بازتابش. 32 2-3-12-6- خودانگاره 32 2-3-13- منابع هویت برند. 33 2-3-13-1- کلیات 33 2-3-13-2- معیارهای انتخاب عناصر برند 33 2-3-13-3- نام برند. 34 2-3-13-4- URL 2-3-13-5- لوگو و نماد 36 2-3-13-6- کاراکترها. 38 2-3-13-7- شعار 39 2-3-13-8- طنین. 39 2-3-13-9- بسته بندی. 40 2-4- تصویر برند. 41 2-5- تعریف کیفیت ادراک شده 44 2-5-1- مفهوم ارزش از دیدگاههای متفاوت. 44 2-5-1-1- مفهوم ارزش درک شده مشتری 45 2-5-1-2- مؤلفه های ارزش از دید مشتری. 48 2-5-1-3- چارچوب وسیله-نتیجه 48 2-5-1-4- چارچوب مؤلفه های ارزش. 50 2-4-1-5- چارچوب نسبت هزینه- منفعت. 51 2-4-1-6- ابعاد کلیدی ارزش. 53 2-6- برند مقلّد. 55 2-5-1- انواع تقلید از برند. 57 2-6- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی. 58 2-6-1- مبحث علائم تجاری در حوزه نامها. 59 2-6-2- مباحث علائم تجاری در حوزه بسته بندی. 60 2-7- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی. 61 2-7-1- مطالعات انجام شده در داخل کشور. 61 2-7-2- مطالعات انجام شده در خارج کشور 77 2-8- جمعبندی پیشینه تجربی. 89 2-8-1- جمعبندی پیشینه های تجربی داخلی 89 2-8-2- جمعبندی پیشینه های تجربی خارجی. 97 9-2- خلاصه فصل. 103 فصل سوم. 105 3-1- مقدمه 109 3-2- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیه ها. 109 3-3- روش تحقیق. 111 3-4- جامعه آماری. 111 3-5- حجم نمونه و روش نمونهگیری. 112 3-6- روش گردآوری دادهها. 113 3-6-1- مطالعات کتابخانهای و اینترنتی. 113 3-6-2- پرسشنامه 113 3-6-2-1- شرح پرسشنامه 113 3-7- انتخاب برند. 114 3-8- روایی ابزار پژوهش. 117 3-9- پایایی ابزار پژوهش (قابلیت اعتماد) 117 3-10- ابزارها و روشهای تجزیه و تحلیل داده ها. 118 3-11- خلاصه فصل. 118 فصل چهارم. 119 4-1- مقدمه 120 4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری. 120 4-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت.120 4-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن 121 4-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل 122 4-3- تحلیل استنباطی داده ها .123 4-3-1 – مدلهای اندازه گیری 124 4-3-1-1- مدل اندازه گیری نام برند. 124 4-3-1-2- مدل اندازه گیری لوگو و نماد 126 4-3-1-3- مدل اندازه گیری کاراکتر 128 4-3-1-4- مدل اندازه گیری شعار و طنین. 130
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلد