راهنمای نگارش پایان نامه درباره بررسی نقش تعهد و تصویر شرکت بر رابطه بین رضایت ...
- روستا،احمد،(۱۳۷۶).مدیریت بازاریابی،انتشارات سمت،چاپ دوم،تهران.
- روستا،احمد،(۱۳۷۸).مهمترین تفاوتهای خدمات با کالا در مدیریت بازاریابی،ماهنامه تخصصی بازاریابی،شماره ۵،
- زمردیان،اصغر،(۱۳۸۴).مدیریت کیفیت جامع،موسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزشی،
- ساترلند،ماکس،(۱۳۸۳)،تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده،ترجمه سینا قربانلو، نتشارات مبلغان ،تهران.
- ساروخانی، بهنام. (۱۳۷۳). “جامعه شناسی ارتباطات". تهران، اطلاعات.
- سپهری، محمدمهدی و وحید اسدی،(١٣٨۵) ارزیابی موفقیت وب سایت های B2C درپیاده سازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری"، کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.
- سید نقوی،میرعلی و جمال آباد،غدیر،(۱۳۹۱)، الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرایند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاه های الکترونیکی، پژوهشهای مدیریت عمومی،شماره۱۲،صص۱۱۰-۹۵.
- صمدی, منصور, علی حسین حسین زاده, و محمد نورانی کوتنایی(۱۳۸۹). “بررسی رابطه بین تاکتیک های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره ای و رفتار خرید مشتریان.” نشریه مدیریت بازرگانی، ۹۳_۱۱۰٫
- صمدی, منصور; نورانی, محمد; فارسی زاده, حسین;(۱۳۸۸). “بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه های پوشاک با بهره گرفتن از مدل معاملات ساختاری.” فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، ۲۰۳_۲۲۳٫
- علیپور, حمیدرضا; غلامی, مونا;(۱۳۹۱). “تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی استان گیلان).” مجله توسعه مهندسی ( مقالات بازاریابی)
- غفاری آشتیانی, پیمان, و علی رضا اسکندری مهرآبادی.(۱۳۹۰)، “ارزیابی رابطه بین ویژگی های برنامه وفاداری ، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعه موردی : فروشگاه رفاه اراک).” مجله مدیریت بازاریابی،شماره ۱۰٫
- کاتلر،فیلیپ،آرمسترانگ،گری،(۱۳۸۵)،اصول بازاریابی،ترجمه علی پارساییان،جلد اول،انتشارات دبستان،تهران.
- کریستوفر لاولاک- لارن رایت ،"اصول بازاریابی خدمات"، بهمن فروزنده، نشر آموخته، چاپ اول،۱۳۸۵
- گودرزی،غزاله،امکان سنجی استقرار EDI در صنعت بیمه کشور، پایان نامه کارشناسی ارشد ،دانشگاه الزهرا،۱۳۸۲٫
- گیلانی نیا, شهرام, و بهرام شریف.(۱۳۹۱). “تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان.” توسعه مهندسی بازار (مقالات بازاریابی),شماره۱۲٫
- عباسی،جواد،(۱۳۸۴)، بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان کلیدی بانک ملت استان تهران” ، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت،۳۸-۴۰٫
- عبدالوند، محمدعلی و جانی، محمد،(۱۳۹۱)،بررسی تاثیر ارزشهای خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید،مجله مدیریت بازاریابی، شماره۱۷،ص۱-۱۷٫
- کاتلر،فلیپ،(۱۳۸۴)، مدیریت بازاریابی، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، ترجمه فروزنده، بهمن، انتشارات آتروپات، تهران، ص۱۰-۵۰۵٫
- ملاحسینی،علی،(۱۳۸۹)، بررسی نقش عوامل مؤثر در کیفیت خدمات بر روی رضایت مندی مشتریان کلیدی (مطالعه موردی:بانک های دولتی شهرستان کرج)، کنفرانس بین المللی مدیریت بازرگانی. ص ۶۵-۸۲٫
- مهدی لوی تازه کندی،علی,(۱۳۸۵)، بررسی و سنجش کیفیت خدمات در بانک پارسیان و ارتباط آن با رضایت مندی مشتریان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشکده مدیریت و حسابداری، ۸۴-۸۹٫
- مخدومی جوان،رضا و کفاشی،مجید،(۱۳۹۱)، تأثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران ، فصلنامه پژوهش اجتماعی، سال چهارم، شماره چهاردهم، صفحه ۱۳۷-۱۵۳
- نیلی احمد آبادی، مجید،(۱۳۸۲)، شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه توسط تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس
- ولایتی،رضوان (۱۳۹۰)، بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی بانک ها،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه تهران،ص۳۴-۴۵٫
-
- ونوس، داور و میترا صفائیان،(۱۳۸۱)، روش های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی، نشر نگاه دانشجو
- ونوس, داور و بهاره ظهوری. “بررسی تاثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی های تلفن همراه.” مدیریت بازرگانی،تابستان ۱۳۹۰: ۱۴۹-۱۷۲٫
- هرندی، عطا الله و رحیم نیا، فریبرز،(۱۳۹۱)، تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد، پژوهشهای مدیریت عمومی، سال پنجم، شماره هفدهم، صص ۱۰۱- ۸۳.
- Athanasios Krystallis n, PolymerosChrysochou,(2013), The effects of service brand dimensions on brand loyalty, Journal of Retailing and Consumer Services,3(18),1-9.
- Bruhn, M.(2003), Relationship marketing: management of customer relationship, Prentice Hall, Englewood Cliffs, Nj.
- Bansal, H. S., Irving, P. G., & Taylor, S. F. (2004).” A three-component model of customer commitment to service providers” Journal of the Academy of Marketing Science, 32 (3), 234−۲۵۰٫
- Castro, C.B., Armario, E.M., and Ruiz, D.M. (2004); The influence of employee organizational citizenship behavior on customer loyalty, International Journal of Service Industry Management, 15 (1), pp. 27-53.
- Cater, Barbara, Zabkar, Vesna, (2008).” Antecedents and consequences of commitment in marketing research services: The client’s perspective"Industrial Marketing Management
- Dick, A. S., and Basu, K. (1994),” Consumer Loyalty: Towardan Integrate Framework", Journal of the Academy ofMarketing Science, 22, (2), 99-113.
- Divett, Megan, Crittenden, Nadia and Henderson, Ron (2003), “Actively Influencing Consumer Loyalty", Journal ofConsumer Marketing, 20, ( 2), 109-126.
- donio, jean, and massar paola. (2006)."customer satisfaction and loyalty in digital environment.” journal of consumer marketing,.
- Duffy, D. L. (1998), “Customer Loyalty Strategies", Journal ofConsumer Marketing, 15, (15), 435-448.
- Eskandari, J. (2009), “ Influential factors of customer e-loyalty in Iranian e-stores”, Master Thesis, Lulea University of Technology, Sweden
- Faghihi, Abolhassan; morning Sufi Jhanyar. (2008). “Pluralism of research methods in organizational research.” Journal of Management Studies, Faculty of Allameh University billing. Number 21 and 22.
- Ghodeswar,Bhimrao,(2008),"Bulding brand identity in competitive markets :a conceptual model"journal of product & brand management,vol.17 NO.1,Emerald GROUP publishing limited , pp.4-12
- Jayawardhena, Chanaka; Souchon, Anne L.; Farrell, Andrew M. and Glanville, Kate .(2007). Outcomes of service encounter quality in a business-to-business context. Industrial Marketing Management, 36 (5), pp. 575-588.
- Jacoby, J., & Kyner, D. B. (1973). “Brand loyalty versus repeat buying behavior” Journal of Marketing Research, 10(1), 1−۹
- Kaur Harsandaldeep, Soch Harmeen,(2013), Mediating roles of commitment and corporate image in the formation of customer loyalty, Journal of Indian Business Research, Vol. 5 No. 1,, pp. 33-51
- Karatepe., O.M . Yavas., U. Babakus., E. (2005).“Measuring service quality of banks: scale development and validation” , Journal of Retailing and consumer services, pp 39.
- karna, junnoenen, and sorvala. “modelling structure of customer satisfaction with construction.” journal of facilities management, 2009: 111_112.
- Kitapci , Olgun & Dortyol, Ibrahim &Yaman, Zu¨hrem& Gulmez, Mustafa,(2013), The paths from service quality dimensions to customer loyalty, Management Research Review, Vol. 36 No. 3, pp. 239-255.
- Oliver H.M. Yau, Pdter R.McFetridge, Raymond P.M.Chow, Jenny S.Y
- Lee.(1999)"Is relationship marketing for everyone?” , European Journal of Marketing, Vol 34, No9/10, ,pp 1111-1127
- Lowenstein, M.W., (1996), “Keep them coming back”, Marketing Tools, pp. 54-57.
- Loay Salhieh, Jamal Abu-Doleh, Nada Hijazi, (2011) “The assessment of e-banking readiness in Jordan", International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, Vol. 4 Iss: 4, pp.325 – ۳۴۲٫
- Macmillan, K., money, K., Money, A. and Downing, S. (2005), “Relationship marketing in the not_ for_ profit sector: an exatension and application of the commitment _trust theory", Journal of Business Research, Vol.58, pp.806-818.
- Michael D. Clemes, Christopher Gan, Dongmei Zhang, (2010) “Customer switching behaviour in the Chinese retail banking industry", International Journal of Bank Marketing, Vol. 28 Iss: 7, pp.519 – ۵۴۶
- Marcelo Vinhal Nepomuceno, Juliana Barreiros Porto, (2010) “Human values and attitudes toward bank services in Brazil", International Journal of Bank Marketing, Vol. 28 Iss: 3, pp.168 – ۱۹۲٫
- Morgan, R.M. & Hunt, S. D.(1994), “The commitment_ trust theory of relationship marketing", Journal of Marketing, Vol.58, pp. 20-38.
- Ndubisi, and wah. “factorial and discriminant analases of the underpinnings of relationship marketing and customer satisfaction.” international journal of bank marketing, 2005: 544_546.