صفحه چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه. 1-1. بیان مساله 1-2. اهمیت و ضرورت تحقیق 1-3. اهداف تحقیق 1-3-1. هدف اصلی 1-3-2. اهداف فرعی 1-4. سوالات تحقیق 1-4-1. سوال اصلی تحقیق 1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق 1-5. فرضیات تحقیق. 1- 6. قلمرو تحقیق 1-6-1. قلمرو زمانی 1-6-2 . قلمرو مکانی 1-7 . چارچوب نظری تحقیق. 1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها 1-9 . مدل تحقیق. 1-10. متدولوژی تحقیق. فصل دوم :ادبیات تحقیق بخش اول : مفاهیم نظری در مورد بانکداری الکترونیک 2-1-1. ویژگی های بانکداری الکترونیکی. 2-1-1-1. سرعت 2-1-1-2.درستی(صحت). 2-1-1-3. تجربه ( مهارت) مشتری 2-1-2. انواع بانکداری الکترونیک 2-1-2-1.بانکداری خانگی 2-1-2-2.بانکداری از راه دور 2-1-2-3. بانکداری اینترنتی. 2-1-2-4. تلفن بانک. 2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی 2-1-2-6. خودپرداز 2-1-3. تاریخچه بانکداری الکترونیک در جهان 2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک. 2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران 2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران 2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی 2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک 2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت). 2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت). 2-1-5. سطوح بانکداری الکترونیک. 2-1-5-1. بانکداری الکترونیکی مصرف کننده ( در سطح مشتری). 2-1-5-2. بانکداری الکترونیکی بین بانکی. 2-1-6. ادوار بانکداری مدرن. 2-1-6-1. دوره اول: اتوماسیون پشت باجه 2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه . 2-1-6-3. دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب هایشان 2-1-6-4. دوره چهارم یکپارچه سازی سیستم ها و مرتبط کردن مشتری با عملیات بانکی. 2-1-7. مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی. 2-1-8. ضرورت های گسترش بانکداری الکترونیکی 2-1-8-1. افزایش کارایی مبادلات. 2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر. 2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار. 2-1-9. تجارت الکترونیک 2-1-9-1. مبادله الکترونیکی داده ها. 2-1-9-2. مدل فرآیند تجاری در تجارت الکترونیک بخش دوم: مفاهیم نظری عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک 2-2-1. بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها. 2-2-2. بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران 2-2-3. ادراک از مفید بودن و سهولت استفاده . 2-2-4. سهولت ( راحتی- آسایش) 2-2-4-1. تاثیر سهولت استفاده از تکنولوژی بر پذیرش بانکداری الکترونیکی. 2-2-5. ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی. 2-2-5-1. مشتری مداری و بانکداری الکترونیکی. 2-2-5-2. رضایت مشتریان 2-2-5-3. وفاداری مشتریان. 2-2-5-4. مزایای مشتریان وفادار 2-2-6.کیفیت 2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری . 2-2-6-2. مزایای ناشی از کیفیت. 2-2-6-3. سنجش کیفیت 2-2-6-4. انتظار قبلی مشتری. 2-2-6-5. کیفیت واقعی . 2-2-6-6. کیفیت ادراک شده 2-2-7. مدل و مقیاس کیفیت خدمت به مشتری. 2-2-7-1. اجزای مقیاس کیفیت بر اساس مدل سروکوال. 2-2-7-2. مزایای بکار گیری سروکوآل 2-2-7-3. انتقادهایی بر علیه سروکوال. 2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات. 2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات 2-2-9-1. افزایش انتظارات مشتریان. 2-2-9-2. فعالیت رقبا. 2-2-9-3. عوامل محیطی 2-2-9-4. ماهیت خدمت به مشتری. 2-2-9-5. عوامل درون سازمانی 2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الکترونیکی. 2-2-11.کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی. 2-2-12. بانکداری الکترونیکی و نقش آن در کیفیت خدمات 2-2-13. امنیت 2-2-13-1. امنیت در بانکداری الکترونیک. 2-2-13-2. مساله امنیت در بانکداری موبایل 2-2-13-3. امنیت سرور. 2-2-13-4. امنیت رسانه انتقال. 2-2-13-5. امنیت سمت کاربر. 2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازاریابی : بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک