بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب: فصل اول: بیان مسئله 1 1-1 مقدمه. 2 2-1 عنوان تحقیق. 3 1-3 بیان مساله تحقیق. 3 1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق. 6 1-5 اهداف پژوهش. 7 1-5-1 هدف اصلی 7 1-5-2 اهداف فرعی 7 1-6قلمرو تحقیق. 7 1-6-1 قلمرو مکانی تحقیق(جامعیت آماری). 7 1-6-2 قلمرو زمانی تحقیق. 7 1-6-3 قلمرو موضوعی تحقیق.8 1-7 تعریف واژه ها ،مفاهیم و متغیرها 8 1-7-1 تعریف نظری واژهها 8 1-7-2 تعریف عملیاتی واژه ها 10 1-8 متغیرها 11 1-8-1متغیر مستقل تحقیق. 12 2-8-1متغیر وابسته. 13 1-9 خلاصه فصل. 14 فصل دوم: ادبیات و موضوع تحقیق. 15 2-1 مقدمه. 16 2-2 ادبیات موضوع در خصوص متغییرها 17 2-2-1 فرایند خرید. 17 2-2-2 فرایند خرید سنتی 17 2-2-3 رفتار مصرف کننده 18 2-2-4 چگونه یک کالا و یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟ 23 2-2-5 رفتار خرید مصرف کننده 26 2-2-6 تصمیم گیری درباره خرید. 27 2-2-7 آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی 27 2-2-8 آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری 29 2-2-9 مدل رفتار خرید مصرف کننده 30 2-2-10 خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف کننده. 33 2-2-11 عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان. 34 2-2-11-1 عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی. 34 2-2-11-2 عوامل اجتماعی 36 2-2-11-3 عوامل شخصی 47 2-2-11-4 عوامل روانی 51 2-2-12 فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده. 61 2-2-13گرایش خریدار.63 2-2-13-1 ارزش. 64 2-2-13-2کارایی 64 2-2-13-3 مقدار. 64 2-2-13-4 تنوع. 65 2-2-13-5 مزایا 65 2-2-14 گرایش خریدار و بازاریاب 65 2-2-15 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی 66 2-2-16 مروری بر مفاهیم تصویر محصول. 67 2-2-17ندازهگیری تصویر محصول. 70 2-2-18 انواع تصویر. 71 2-2-18-1تصویر علامت تجاری 71 2-2-18-2 تصویر محصول. 71 2-2-18-3 تصویر تداعی کننده 71 2-2-18-4 تصویر استفاده کننده 72 2-2-18-5 تصویر استفاده 72 2-2-19 تصویر ذهنی. 73 2-2-20موقعیت 74 2-2-21 معنا 74 2-3 تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق) 74 2-3-1 پیشینه داخلی 74 2-3-2 پیشنه خارجی 76 2-4 چارچوب نظری تحقیق. 78 2-5 مدل مفهومی تحقیق. 79 2-6 مدل تحلیلی تحقیق. 80 2-8خلاصه فصل. 81 فصل سوم: روش تحقیق. 82 1-3 مقدمه. 83 3-2 روش تحقیق. 84 3-2-1 تحقیق کاربردی 85 3-2-2 تحقیقات همبستگی 85 3-3 فرآیند تحقیق. 87 3-4 جامعه آماری 88 3-5 حجم نمونه و روش نمونهگیری 88 3-5-1 نمونه گیری تصادفی ساده 89 3-5-2 تعیین حجم نمونه. 89 3-5-3 روش تعیین حجم نمونه. 90 3-6ابزار جمع آوری داده ها 90 3-7-1 پرسشنامه. 91 3-7-2 طیف لیکرت 92 3-7 نحوه نمرهگذاری سوالات 94 3-8 روایی و پایایی تحقیق. 95 3-8-1 روایی ابزار سنجش. 96 3-8-2اعتبار محتوا 96 3-8-3 پایایی (قابلیت اعتماد) 96 3-8-4 روش آلفای کرونباخ. 97 3-9 روش جمع آوری داده ها 99 3-10 روش تجزیه و تحلیل و داده ها 99 3-10-1تحلیل عاملی100 3-10-2 تحلیل ماتریس کوواریانس. 101 3-10-3 مدل معادلات ساختاری 102 3-10-4 شاخص های برازندگی مدل. 103 5-10-3مجذور کا . 103 6-10-3 نسبت به درجه آزادی 104 7-10-3ریشه خطای میانگین مجذورات تقریب 104 8-10-3 ریشه مجذور میانگین باقی مانده 104 9-10-3شاخص نکویی برازش. 104
پایان نامه ارشد مدیریت گرایش بازاریابی: بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد