1-4-اهداف تحقیق 7 1-5- فرضیه‌های تحقیق 8 1-6- الگوی مفهومی تحقیق. 9 1-7- محدودیت های انجام تحقیق 10 1-8- تعاریف نظری و عملیاتی واژه‌ها. 10 فصل دوم: ادبیات تحقیق. 14 2-1- مقدمه. 15 2-2- کارکردهای آموزش و پرورش. 16 2-3- سیستم آموزش ایران. 18 2-3-1- مدارس غیرانتفاعی 22 2-3-1-1- اهداف مدارس غیرانتفاعی 22 2-3-1-2- ویژگی‌های مدارس غیرانتفاعی. 23 2-4-کیفیت. 25 2-4-1-کیفیت آموزشی. 27 2-4-2- الگوهای مطرح درزمینه کیفیت آموزشی. 29 2-5- مشروعیت 36 2-5-1- کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت 39 2-5-1-1- اطلاعات. 40 2-5-1-2- اعتبار . 42 2-5-1-3- پاسخگویی 44 2-5-1-4- ایمنی 46 2-5-1-5- مسائل ملموس. 47 2-6- مشتری. 49 2-6-1- رضایت مشتری. 51 2-6-1-1- شاخص‌های رضایت مشتری. 54 2-7- جمع‌بندی 56 فصل سوم: روش تحقیق 58 3-1- مقدمه 59 3-2- روش پژوهش 59 3-2-1- روش‌ها و ابزار گردآوری داده‌ها 59 3-3- جامعه آماری. 60 3-4- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری. 60 3-5- روایی و پایایی پرسشنامه 61 3-6- تحلیل پرسشنامه 62 3-7- شیوه‌های تجزیه‌وتحلیل اطلاعات 64 3-8- مکان پژوهش 65 3-9- جمع‌بندی. 66 فصل چهارم: تجزیه‌وتحلیل داده‌ها. 67 4-1- مقدمه . 68 4-2- آمار توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی 68 4-2-1-جنسیت 68 4-2-2-سن . 70 4-2-3-سطح تحصیلات 71 4-2-4-میزان آشنایی با ساختار مدارس غیرانتفاعی 72 4-3- توصیف پاسخ‌ها 74 4-3-1- توصیف پاسخ‌های مؤلفه اطلاعات 74 4-3-2- توصیف پاسخ‌های مؤلفه اعتبار . 76 4-3-3- توصیف پاسخ‌های مؤلفه پاسخگویی . 78 4-3-4- توصیف پاسخ‌های مؤلفه ایمنی . 80 4-3-5- توصیف پاسخ‌های مسائل ملموس. 81 4-3-6- توصیف پاسخ‌های رضایت (متغیر وابسته). 83 4-4- بررسی رابطه بین مؤلفه‌های کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت و رضایت والدین با بهره گرفتن از ضریب همبستگی اسپیرمن.84 4-4- 1- بررسی رابطه بین مؤلفه اطلاعات و رضایت والدین 84 4-4-2- بررسی رابطه بین مؤلفه اعتبار و رضایت والدین . 85 4-4-3- بررسی رابطه بین مؤلفه پاسخگویی و رضایت والدین . 86 4-4-4- بررسی رابطه بین مؤلفه مسائل ملموس و رضایت والدین . 87 4-4-5- بررسی رابطه بین مؤلفه ایمنی و رضایت والدین . 87 4-5- نتایج آزمون رگرسیون . 89 4-6- جمع‌بندی 92 فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها. 93 5-1- مقدمه 94 5-2-نتایج آزمون فرضیه‌ها . 94 5-2-1- آزمون فرضیه فرعی اول . 94 5-2-2- آزمون فرضیه فرعی دوم . 96 5-2-3- آزمون فرضیه فرعی سوم 97 5-2-4- آزمون فرضیه فرعی چهارم 98 5-2-5- آزمون فرضیه فرعی پنجم . 99 5-3- پیشنهادهای پژوهش 102 5-3-1- پیشنهاد بر اساس مؤلفه اطلاعات. 103 5-3-2- پیشنهاد بر اساس مؤلفه اعتبار 104 5-3-3- پیشنهاد بر اساس مؤلفه پاسخگویی 104 5-3-4- پیشنهاد بر اساس مؤلفه ایمنی 105 5-3-5- پیشنهاد بر اساس مؤلفه مسائل ملموس. 105 5-4- پیشنهاد برای پژوهش‌های آتی . 105 5-5- جمع‌بندی . 106 منابع و مآخذ. 107 منابع فارسی 108 منابع لاتین . 110 پیوست‌ها 113 پیوست الف: پرسشنامه . 114 پیوست ب: خروجی‌های نرم‌افزار SPSS . خروجی‌های مربوط به آمار توصیفی . 118 خروجی‌های مربوط به سؤالات پژوهش . 124 خروجی‌های مربوط به آمار استنباطی . 141 پیوست ج: شاخص های رضایت مشتری 151 چکیده انگلیسی. 156 چکیده: ارتقای کیفیت در سازمان‌ها، همواره یکی از مهم‌ترین مباحث در راستای ادامه حیات و پیشرفت سازمان‌ها بوده است. مدارس غیرانتفاعی به‌عنوان یک سازمان خدماتی نیازمند حفظ و بهبود کیفیت عملکردشان هستند. هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر مؤلفه‌های کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر رضایت والدین دانش آموزان دبیرستان‌های غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران است. روش پژوهش توصیفی، و جامعه آماری متشکل از والدین (یکی از والدین) دانش آموزان دبیرستان‌های غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران بودند که با بهره گرفتن از نرم‌افزار G-Power، 384 نفر از والدین به ‌عنوان نمونه انتخاب‌شده و به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای در دسترس، پرسشنامه 42 سؤالی محقق ساخته میان آنان توزیع شد. تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها با بهره گرفتن از ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون صورت گرفت و در نهایت مشخص شد که ارتباط معناداری میان هر یک از مؤلفه‌های کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت شامل مؤلفه‌های پاسخگویی، اعتبار، ایمنی، مسائل ملموس و اطلاعات به ترتیب اهمیت با رضایت والدین در دبیرستان‌های غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران وجود دارد. فصل اول: کلیات 1-1- مقدمه آموزش از مقوله‌هایی است که انسان از دیرباز با آن سروکار داشته است. با پیشرفت جوامع، ضرورت

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...