صفحه    چکیده  .1 فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱)مقدمه3 ۱-۲)بیان مسئله.5 ۱-3)ضرورت پژوهش.7 1-4 )چارچوب نظری پژوهش.        9 ۱-5)اهداف پژوهش.         10 1-5-1)هدف اصلی. 11 1-5-2)اهداف فرعی11 ۱-6)سوالات پژوهش. 11 1-7 )فرضیات تحقیق .12 1-7-1 )فرضیه اصلی .12 1-7-2)فرضیه های فرعی. 12 1-8)متغیر های پژوهش. 12 1-8-1)متغیر مستقل 12 1-8-2 )متغیر وابسته 12 1-8-3)متغیر تعدیل کننده. 13 ۱-9)جامعه آماری و قلمرو پژوهش.         13 1-9-1)قلمرو موضوعی. 13 ۱-9-2)قلمرو مکانی 13 1-9-3 ) قلمرو زمانی 13 ۱-10- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها13 ۱-10-۱)روش تحقیق 13 ۱-10-2 )روش گردآوری اطلاعات 14 ۱-10-3)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات          14 ۱-11)تعاریف نظری وعملیاتی واژه ها و اصطلاحات 14 1-11-1)تعاریف نظری واژه ها و اصطلاحات. 14 1-11-2)تعاریف عملیاتی واژه ها و اصطلاحات.         16 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق ۲-۱)مقدمه. 19 1-۲-1)مفهوم استراتژی       20 ۲-1-2)اصول و قواعد رقابت         21 ۲-1-3)رویکردهای استراتژی         21 2-1-3-1)رویکرد تجویزی         22 2-1-3-2)رویکرد توصیفی.        22 2-1-4)فلسفه استراتژی       22 ۲-1-5)تعریف استراتژی.        22 2-1-6)فرصت های استراتژیک 23 ۲-1-7)توسعه فرصت‌ها        24 ۲-1-8)راهکار استراتژیک.         25 2-1-9)استراتژی‌ها و پارادایم ها.         26 2-1-10)پارادایم ها و فرصت‌ها        26 2-1-11)الگوی فرصت.       27 2-1-12)مزایا و معایب.        27 2-1-13)تعریف مدیریت استراتژیک         28 2-1-13-1)ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک 28 2-1-13-2)مزایای مدیریت استراتژیک 30 2-1-13-3)فرآیند مدیریت استراتژیک .31 2-1-14)تدوین استراتژی 33 2-1-14-1)تکوین استراتژی33 2-1-15)اجرای استراتژی33 2-1-16)ارزیابی استراتژی.34 ۲-1-16-1)موانع اجرای برنامه‌های استراتژیک. 34 ۲-1-17)تفکر استراتژیک        35 2-1-17-1)تفکر استراتژیک در مقایسه با برنامه‌ریزی استراتژیک.  37 2-1-17-2)ﮐﺎرﮐﺮد ﺗﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ.         38 ۲-1-17-3)ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت ﯾﮏ ﻣﺘﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ. 38 ۲-1-18)جایگاه موضوعات استراتژیک.          39 2-1-19)متدولوژی برنامه ریزی استراتژیک پیشنهادی 40 2-1-20)ساختار تحلیلی استراتژی اثربخش.         51 2-2) تحول سازمانی        52 2-2-1)ایجاد تحول       52 2-2-2)اهداف تحول سازمانی        53 2-2-3) هدایت فرایند تحول سازمانی.         53 2-2-4) ضرورت تحول سازمانی         54 2-2-5)فرآیند تحول در سازمان.        55 2-2-6) اشتباهات تحول در سازمان‌ها.         57 2-2-7)سطوح تغییر و تحول.        59 2-2-8)مفاهیم تغییر.       60 2-2-9) سطوح ایجاد تغییر در انسان‌ها         61 ۲-2-10)انواع تغییر       63 2-2-11)سازمان‌های آینده.        63 ۲-2-12)مقاومت در برابر تغییر        64 ۲-2-13)مدیریت مقاومت در برابر تغییر         64 2-2-14)مدلهای تغییر.       65 2-2-14-1)الگوی مکعب یخی تغییر.         66 2-2-14-2) الگوی سه سطحی تغییر         67 2-2-14-3)مدل تغییر و عملکرد سازمانی «بورک و لیتوین».  68 2-2-14-4) مدل تغییر اثربخش کامینگز و اورلی. 69 2-2-14-5) مدل تغییر جامع رالف کیلمن        .71 2-2-14-6)-مدل تجزیه و تحلیل جریانی جری و پوراس. 72 2-2-14-7)مدل شش- خانه ای ویزبورد         73 2-3) استراتژی‌ها تغییر و تحول سازمانی 75 2-3-1)استراتژی تغییر تکنولوژی         75 2-3-3)استراتژی تغییر ساختار         76 2-3-3)استراتژی تغییر وظایف.         76 2-3-4)استراتژی تغییر نیروی انسانی. 76 2-3-5) علل مقاومت در برابر تغییر و تحول. 77 ۲-4)اثربخشی سازمانی.         79 2-4-1)معیارها و مقیاس های اثربخشی سازمانی.  79 2-4-2)انواع رویکرد اثر بخشی.  81 2-4-2-1) رویکرد مبتنی بر هدف         81 2-4-2-2)پیش فرض های رویکرد نیل به هدف 82 2-4-2-3)رویکرد نیل به هدف در عمل.         82 2-4-2-3-1)مسائل و مشکلات رویکرد نیل به هدف 83

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...