پایان ‏نامه‌ کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا)

پایان نامه رشته مدیریت  گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های  تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا)

پایان نامه : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا)

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های  تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا)

دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)

لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع  که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                         شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]

پایان نامه بررسی نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی در کیفیت زندگی بر رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل شهر کرمانشاه

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد روانشناسی بالینیM.A  عنوان: بررسی نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی در کیفیت زندگی بر رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل شهر کرمانشاه در سال تحصیلی1394 – 1393 بهمن ماه 1393 فهرست مطالب    فصل یکم 2 1-1   مقدمه. 3 1-2     […]

پایان نامه  بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه

 پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی  بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه تابستان 1392 چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه انجام گرفته است.فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار مهم و […]

پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا

 پایان نامه رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391       چکیده شخصیت برند در این دهه اخیر توجه بسیاری از محققین را به خود جلب نموده و موجب […]

پایان نامه ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته  مدیریت ورزشی عنوان ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC)  با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان.   بهمن ماه 1393 […]

پایان نامه بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت  EMBAگرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی1391 چکیده: ارتقاء کیفیت نیروی انسانی سازمانها در دهه های اخیر مورد توجه […]

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند

 پایان نامه رشته مدیریت     دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه     دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه­ جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته‌ مدیریت بازرگانی گرایش داخلی (M.A) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم(مشتریان شرکت‌های بیمه ایران استان کرمانشاه)  استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی  بهمن­ماه 1393 […]

پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت                              دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی      گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد راهنما: دکتر سید محمود شبگو […]

پایان نامه مقایسه­ ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک­های دولتی و خصوصی بر مشتریان

 پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  موضوع : مقایسه­ تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک­های دولتی و خصوصی بر مشتریان استاد مشاور:    جناب آقای دکتر منصور مومنی زمستان 1392 چکیده پژوهش حاضر با هدف مقایسه تطبیقی تأثیر قابلیت اعتماد برند بر مشتریان بانک‌های […]

پایان نامه بررسی اثر تصویرذهنی وادراک از برند بانک ملت برمراجعه مجدد

 پایان نامه رشته حسابداری دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداریمرکز تهران غرب پایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی- گرایش بازاریابی وصادرات عنوان:بررسی اثر تصویرذهنی وادراک از برند بانک ملت برمراجعه مجددزمستان 1393 چکیده در صنعت بانکداری، تاثیرتصویر برند برروی نگرش، ادراک و رفتارمشتریان ، به یک موضوع مهم تبدیل شده است. امروزه برای بانکها، […]

پایان نامه رابطه بین ساز و کارهای دفاعی و سبک‎های مقابله با رضایتمندی زناشویی

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده علوم انسانیگروه آموزشی روانشناسیپایان‌نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: روانشناسی  گرایش: بالینیعنوان:رابطه بین ساز و کارهای دفاعی و سبک‎های مقابله با رضایتمندی زناشویی  (در زنان و شوهران شهر رشت) تابستان 1392 فهرست مطالبعنوان                 صفحهچکیده 1مقدمه. 3فصل اول: کلیات پژوهش1-1 […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...