پایان نامه در مورد شناسایی مشتریان راضی
پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده علوم انسانیمرکز بابلپایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیکگروه مدیریتعنوان پایان نامه:کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت) شهریور 93 چکیده در سال های اخیر خدمات بانکداری الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و به طور مستقیم بر […]
پایان نامه کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده علوم انسانیمرکز بابلپایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیکگروه مدیریتعنوان پایان نامه:کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت)شهریور 93 چکیده در سال های اخیر خدمات بانکداری الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و به طور مستقیم بر […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامهی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 51-4 […]
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد (نراق)دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان:بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C) زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده زفصل اول: کلیات پژوهش. 151-1 مقدمه. 162-1 بیان مسئله. 173-1 اهمیت و […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]
پایان نامه شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای اسلامی مدیران آموزشی ورابطه آن با رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بندرعباس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات هرمزگان پایان نامه رشته مدیریت آموزشی موضوع: شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای اسلامی مدیران آموزشی ورابطه آن با رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بندرعباس استاد مشاور : دکتر علی اکبر شیخی سال تحصیلی :1392 -1391 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایشبازاریابی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 فهرست مطالب عنوان صفحه پیشگفتار فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. 1 1-1- شرح و بیان مساله پژوهش. […]
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول 9 1-1مقدمه : 7 1-2بیان مساله: 7 1-3 اهمیت وضرورت تحقیق: 8 1-4 اهداف مطالعه: […]
پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر 1391 چکیده : هدف از انجام این تحقیق شناسایی انگیزه سفر و میزان رضایتمندی […]
پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) زمستان 1390 چکیده طی چند دهه اخیر، ارزش های فرهنگی تازه ای در […]
پایان نامه بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59
پایان نامه رشته مدیریت واحد یزد عنوان تحقیق بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59 چکیده هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59 کشور بود. پژوهش حاضر از نظر هدف، از نوع کاربردی و از لحاظ روش […]
پایان نامه ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان: ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین بهمن ماه 1393 چکیده هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری […]
پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان : مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه . 3 بیان مسئله . 5 اهمیت […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب بیمه گذاران بیمه های تکمیلی درمان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب بیمه گذاران بیمه های تکمیلی درمان (مورد مطالعه:آموزش وپرورش استان مرکزی) زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده 1 فصل اول:(کلیات پژوهش) […]