پایان نامه با موضوع رتبه بندی داخلی
پایان نامه رتبه بندی عوامل اثرگذار بر شکل گیری هویت سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت دولتیعنوان :شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر شکل گیری هویت سازمانی در دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شهرستان دلیجان سال 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه. 17۲-۱-بیان مسئله. 17۳-۱-ضرورت تحقیق. […]
پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)دررشته مدیریت بازرگانیعنوان :شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس تابستان1393 عنوان شماره صفحهچکیده.1مقدمه3فصل اول:کلیات تحقیق1-1.اهداف تحقیق.41-1-1.هدف اصلی.41-1-2. هدف کاربردی.41-1-3.اهداف علمی.41-1-4.فرضیه های تحقیق51-1-5.سوال اصلی تحقیق 51-1-6.فرضیه های […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار بودجهریزی عملیاتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.Aمدیریت بازرگانی گرایش تحول عنوان : شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار بودجهریزی عملیاتی در سازمانهای فرهنگی بر اساس مدل BSC تابستان 93 چکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق 21-1.مقدمه. 31-2. تعریف موضوع و بیان مسئله. 31-3. ضرورت […]
پایان نامه رتبه بندی موانع اجرای برنامه ریزی های استراتژیک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی پردیس علوم و تحقیقات هرمزگان پایان نامه رشته: مدیریت اجرائی (M.A)موضوع:شناسایی و رتبه بندی موانع اجرای برنامه ریزی های استراتژیک در سازمان ها(مطالعه موردی، شرکت سایپا یدک)سال تحصیلی:93 1فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول – کلیات تحقیق 1-1-مقدمه. 31-2 بیان مسأله 31-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر رشد و توسعه خوشه های صنعتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد عنوان پایان نامه:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رشد و توسعه خوشه های صنعتی با روش مدل سازی ساختاری تفسیری و فرایند تحلیل شبکه ایمطالعه موردی (خوشه های صنعتی استان فارس ) تابستان 93 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول کلیات تحقیق 21-1. بیان مسأله. 41-2. اهمیت […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]
پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه سمناندانشکده گردشگریپایاننامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی- برنامهریزی توسعه جهانگردی عنوان:شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری جهت توسعه کسب و کار گردشگری(مطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس) ماه/ سال:تیرماه 1394 چکیدههدف از این تحقیق شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری جهت توسعه کسب […]
پایان نامه اولویت بندی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد لامردپروژه کارشناسی ارشدرشته آموزش و بهسازی منابع انسانی موضوع :بررسی و اولویت بندی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی(مورد مطالعه: ادارات دولتی شهر لامرد) شهریورماه 1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1فصل اول کلیات تحقیق. 21-1: مقدمه. 21-2: بیان موضوع : 31-3: […]
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید پوشاک توسط جوانان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) عنوان: بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید پوشاک توسط جوانان استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف تیر ماه 1393 چکیده امروزه در دورانی هستیم که دیگر خرید به عنوان یک عمل ساده محسوب نمی شود، […]
پایان نامه بررسی استراتژی های مختلف اکتساب تکنولوژی و الویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک ANP
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی پایان نامه رشته MBA گرایش مدیریت تکنولوژی بررسی استراتژی های مختلف اکتساب تکنولوژی و الویت بندی آن ها با بهره گرفتن از تکنیک ANP در سازمان ها: مورد مطالعاتی در شرکت برید سامانه نوین استاد مشاور: دکتر رضا سلامی بهمن ماه 1391 چکیده: امروزه […]
پایان نامه طراحی مدل ریاضی برنامه ریزی تامین مالی شرکت های هلدینگ با رویکرد بازار سرمایه داخلی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی- گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: طراحی مدل ریاضی برنامه ریزی تامین مالی شرکت های هلدینگ با رویکرد بازار سرمایه داخلی (مورد مطالعه: شرکت هلدینگ غدیر) زمستان 92 چکیده تامین مالی واحدهای تابعه به همراه کنترل […]
پایان نامه شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت صنعتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی عنوان : شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران (مطالعه موردی: دانشگاه های شاهد، تهران و یزد) زمستان 1392 مقدمه و هدف: […]
پایان نامه شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تقویت فرهنگسازمانی مبتنی بر ارزشهای اسلامی کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان
پایان نامه رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تقویت فرهنگسازمانی مبتنی بر ارزشهای اسلامی کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان خرداد 1394 چکیده: جامعه اسلامی نیز مانند هر جامعه دیگر نیاز به فرهنگ دارد. فرهنگسازمانی در جامعه اسلامی بااخلاق، رفتار و […]