پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده

 پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان آذربایجان شرقی)       […]

پایان نامه بررسی رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده و اعتماد سازمانی با کیفیت زندگی کاری از دیدگاه کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه

 پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی گروه آموزشی علوم تربیتی   پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت آموزشی  عنوان:  بررسی رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده و اعتماد سازمانی با کیفیت زندگی کاری از دیدگاه کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه در سال تحصیلی 93-1392   8 مهر 1393  چکیده      هدف اصلی این […]

پایان نامه آموزش رفتار درمانی شناختی و استرس زدایی مبتنی حضور ذهن در خستگی درد، استرس ادراک شده

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی دانشکده روان­شناسی و علوم تربیتیگروه روانشناسی بالینی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته روان­شناسی بالینی آموزش رفتار درمانی شناختی و استرس زدایی مبتنی حضور ذهن در خستگی درد، استرس ادراک شده و عاطفه منفی بیماران مبتلا به درد مزمن استاد مشاور دکتر هادی هاشمی رزینی ۱۳۹۳ […]

پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌الملل بررسی تأثیر گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی:  تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی،رضایت الکترونیکی و سودمندی ادراک‌شده (موردمطالعه : خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران ) استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل آذر شهریورماه 1394 چکیده […]

پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد یزددانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc)عنوان:بررسی و پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت همراه با رویکرد شبکه عصبی تابستان 1393     فهرست :فهرست مطالبعنوان                                                                                                           صفحهچکیده.6 فصل اول : چارچوب نظری تحقیق1-1-مقدمه:. 81-2 بیان مسأله تحقیق:. 91- 3 اهمیت تحقیق:. 91-4 اهداف تحقیق: […]

پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد 1394 فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                    صفحه چکیده1 فصل اول:کلیات پژوهش 1-1 مقدمه.3 1-2 بیان مسأله4 […]

پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی            گرایش: بازاریابی  عنوان:یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان بهار1394  فهرست مطالب عنوان      صفحه چکیده I §         فصل اول: کلیات تحقیق 1 1-1) […]

پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM)

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی            گرایش: بازاریابیعنوان:یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلانبهار1394 عنوان     صفحه چکیده I §         فصل اول: کلیات تحقیق 1 1-1) مقدمه 2 […]

پایان نامه تاثیر پذیرش تکنولوژی بر تمایل مستمر به استفاده از سیستم نوبت گیری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت ارتباطات

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی                                                      واحد رشتدانشکده  مدیریت و حسابداری                                               گروه آموزشی مدیریتپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی       گرایش: داخلی عنوان:تاثیر پذیرش تکنولوژی بر تمایل مستمر به استفاده از سیستم نوبت گیری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت ارتباطات(مطالعه موردی: مشتریان آژانس های مسافرتی شهر رشت)   شهریور 94  فهرست مطالبعنوان                                                                                                   شماره […]

پایان نامه تاثیر پذیرش تکنولوژی بر تمایل مستمر به استفاده از سیستم نوبت گیری الکترونیکی

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریتپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی       گرایش: داخلیعنوان:تاثیر پذیرش تکنولوژی بر تمایل مستمر به استفاده از سیستم نوبت گیری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت ارتباطات(مطالعه موردی: مشتریان آژانس های مسافرتی شهر رشت)شهریور 94 فهرست مطالبعنوان                                                                                                   شماره صفحهچکیده 1فصل […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...