• خاکی ،غلامرضا ،۱۳۷۹،روش تحقیق در مدیریت،تهران،مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی

 

  • سکاران،اوما،۱۳۸۱،روش تحقیق در مدیریت،ترجمه محمد صایبی و شیرازی،چاپ اول،تهران،مرکز آموزش مدیریت دولتی

 

  • کلر،کوین لین،بهار ۱۳۸۹،مدیریت استراتژیک برند ،جلد اول،ترجمه عطیه بطحایی،چاپ اول ،تهران،انتشارات سیته

 

  • مومنی،منصور ؛ فعال قیومی ،علی،زمستان ۱۳۸۷،تحلیل های آماری با بهره گرفتن از spss ،چاپ دوم،تهران،انتشارات کتاب نو

 

  • هومن ،حیدر علی،۱۳۸۴،مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل،چاپ اول ،تهران،انتشارات سمت

 

  • حسینی ،سید محمود ؛ سید ابوالفضل،ابوافضلی ومحمد هلری رحیمی ،بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده.(مطالعه موردی:نام و نشان تجاری ایرانول)،چشم انداز مدیریت بازرگانی،۱۳۸۸ ،۳۲ ،۹-۲۸ .

 

  • حقیقی نسب ،منیژه ؛ حمید رضا ،یزدانی و الهام مرادی،تاثیر ارزش های برند در بازارهای B2B (مطالعه موردی :شرکت شاتل) چشم انداز مدیریت بازرگانی،۱۳۹۰، ۸ ،۴۵-۲۷ .

 

  • اخلاصی، امیر، ۱۳۹۱، اصول برند سازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی،انتشارات علمی

 

  • براون، توم، ۱۳۸۶، فلسفه نام های تجاری، ترجمه عطیه بطحایی، تهران ، انتشارات فرا.

 

    • ریس، ال و ریس، لورا، ۱۳۸۱، ۲۲ قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری، ترجمه منیژه بهزاد، تهران، انتشارات سیته، چاپ اول

پایان نامه - مقاله - پروژه

 

  • ساترلند، ماکس، ۱۳۸۳، تبلیغات تجاری در ذهن مصرف کننده، ترجمه سینا قربانلو، تهران، انتشارات‏ مبلغان.

 

  • کاپفرر، ژان نوئل، ۱۳۸۵، مدیریت راهبردی برند، ترجمه سینا قربانلو، انتشارات مبلغان.

 

  • کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری، ۱۳۸۵، اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، تهران، انتشارات آموخته.

 

  • لین کلر، کوین، ۱۳۸۹، مدیریت استراتژیک برند، ترجمه عطیه بطحایی،انتشارات سیته

 

  • میلر، جان سی و میور، دیوید، ۱۳۸۵، کسب و کار نام های تجاری، ترجمه عطیه بطحایی و پرویز درگی، تهران، رسا.

 

  • نویمایر، مارتی، ۱۳۸۸، چگونه یک برند متمایز بسازیم، ترجمه سارا میرزایی، تهران، انتشارات سیته.

 

  • هاوکینز، دل و بست، راجر و کانی، کنث، ۱۳۸۵، رفتار مصرف کننده، مترجمان احمد روستا و عطیه بطحایی، سارگل.

 

  • شاه حسینی،محمد علی؛اخلاصی،امیر،و کمال رحمانی ،ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان،فصل نامه علمی پژوهشی تحقبقات بازاریابی نوین،سال اول،شماره سوم،صفحه ۷۸-۶۳٫

 

  • رحیم نیا،فریبرز؛فاطمی،سید زهرا،بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی ببر مشتری در تاثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های ۵ ستاره مشهد،فصل نامه علمی –پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین،سال دوم،بهار ۱۳۹۱،شماره اول،صفحه ۹۲-۷۳٫

 

  • پرهیزگار،محمد مهدی؛ابراهیمی عابد،محدثه،بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده “مطالعه موردی برند سامسونگ"،بررسی های بازرگانی،خرداد و تیر ۱۳۹۱،شماره ۵۳٫

 

  • نصیری پور،اشکان؛گوهری،محمود رضا،وابولفضل نفیسی،رابطه برند سازی و شاخص عملکرد “بیمارستان قایم مشهد،۱۳۸۷"،مدیریت سلامت،۴۱،۱۳،۱۳۸۹٫

 

  • مروتی شریف آبادی،علی؛کشور شاهی،محمد کاظم،و مهسا رستگار،ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه شرکت بیمه بدنه خودرو)،فصل نامه علمی پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی ،پاییز و زمستان ۱۳۹۰،سال سوم،شماره ششم،صفحه ۲۲-۱٫

 

  • ابراهیمی،ابوالقاسم؛منصوری،سید حسین،بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه ای و تمایلات رفتاری مشتریان،چشم انداز مدیریت بازرگانی،تابستان ۱۳۹۲،شماره ۱۴،صفحه ۱۷۰-۱۵۳٫

 

  • انصاری، منوچهر؛ نصابی، حیدر رضا،ایجاد ارزش برند از طریق آمیخته تبلیغات:بررسی نقش میانجی دانش،وفاداری و ارتیاط با برند،چشم انداز مدیریت بازرگانی،تابستان ۱۳۹۲،شماره ۱۴،صفحه ۵۱-۳۷٫

 

  • با شکوه،محمد؛میترا،شکسته بند ،بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی:بانک ملی استان اردبیل)مدیریت بازرگانی،۱۳۹۱،دوره ۴،شماره ۳، صفحه ۴۲-۲۱٫

 

  • محمدیان، محمود؛ دهدشتی شاهرخ، زهره، اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی )،مدیریت فناوری اطلاعات ،۱۳۹۱،دوره ۴،شماره ۱۲، صفحه ۲۱۲-۱۸۷٫

 

  • جهانیان ،منوچهر؛حیدری ،زهرا و سعید خلیلی ،بررسی ارزش ویژه برند در گردشگری (مطالعه موردی :مقصد گردشگری رامسر،نگرش های نو در جغرافیای انسانی،۱۳۹۲،سال ۵، شماره دوم.

 

 

منابع انگلیسی:

 

 

  • Kim , Kyung Hoon , Kim , Kang Sik , Kim , Dong Yul , Kim , Jong Ho &Kang , Suk Hou Brand equity in hospital marketing ” , Journalof Business Research ,2008 ,Vol. 61, pp75–۸۲٫

 

  • Autry,Chad W. and Susan L. Golicic , “Evaluating buyer–supplier relationship–performance spirals: A longitudinal study” , Journal of Operations Management ,2010, Vol. 28 , pp. 87-100 .

 

  • Baxter, R., & Matear, S., ” Measuring intangible value in business-to-business buyer–seller relationships: An intellectual capital perspective", Industrial Marketing Management ,2004, Vol. 33, pp 491 500.

 

  • Anderson , James C.& Narus , James A, “Business Marketing :Understand What Customers Value.” , Harvard Business Review , 1998,Vol.76 , pp 53-61.

 

  • Han ,Sang-Lin & Sung , Hyung-Su) , ” Industrial brand value and relationship performance in business markets — A general structural equation model ” , Industrial Marketing Management ,2008, vol. 37, pp 807-818.

 

  • Anderson, Erin & Weitz , BartonA. (1992) The Use of Pledgesto Build and Sustain Commitment in Distribution Channels “, Journal of Ma r k eting Research ,Vol. 29 (February) ,pp 18–۳۴٫

 

  • Baxter, R., & Matear,S.(2004) , ” Measuring intangible value in business-to-business buyer–seller relationships: An intellectual capital perspective", Industr ia l Ma r k eting Ma na gement , Vol. 33, pp 491 500.

 

  • Blombäck , Anna & Axelsson, Björn (2007) ,"The role of corporate brand image in the selection of new subcontractors", J our na l of Business & Industr ia l Ma r k eting , Vol. 22 , Iss: 6, pp 418 – ۴۳۰٫

 

  • Chang , Hsin Hsin & Chen , Su Wen .(2008) , ” The impact of customer interface quality, satisfaction and switching costs one-loyalty: Internet experience as a moderator ” , Computer s in Huma n Beha v ior , Vol. 24, pp 2927–۲۹۴۴٫

 

  • Jones , Richard (2005) , ” Finding sources of brand value: Developing a stakeholder model of brand equity ” , J our na l of B r a nd Ma na gement , Vol. 13 , No. 1 , pp 10-33 .

 

  • Kim , Hong-bumm & Kim , Woo Gon (2005) , ” The relationship between brand equity and firms’performance in luxury hotels and chain restaurants ” , T our ism Ma na gement , Vol. 26 , pp 549–۵۶۰ .

 

  • Oliver, R. L.(1981).” Measurement and evaluation of satisfaction processes in retail settings ” , Journal of R eta iling , Vol. 57, No. 3, pp 25 48.

 

  • Taylor,S.,& Baker, T.(1994) ,"An assessment of the relationship between service quality and customer satisfaction in the formation of consumers’ purchase intentions “, J our na l of R eta iling , Vol.70 , No. 2 ,pp 163 178.

 

  • Zeithaml, V. A.(1988)., ” Consumer perceptions of price, quality, and value: A means-ends model and synthesis of evidence “, journal of Marketing , Vol. 52 , No. 3 , pp 2 22.

 

  • Raggio,Randle D.& Leone , Robert P.(2007) ,” The theoretical separation of brand equity and brand value: Managerial implications for strategic planning ” ,Journal of Brand Management , Vol. 14, No. 5, pp 380–۳۹۵٫

 

 

پیوست

به نام خدا

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...