پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی  عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران  استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]

پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” رشته مدیریت بازرگانی – گرایش داخلی  عنوان مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی  (شعب بانک ملی و ملت شهرستان کاشان) تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان                                                     […]

پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی(واحد نراق)  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی«M.A» (گرایش بازریابی) عنوان: تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان قم) استاد مشاور: جناب دکترعباس کاظمی زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان                                               صفحه چکیده 1 فصل […]

پایان نامه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده اقتصاد-حسابداری-مدیریت پایان‏ نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش:منابع انسانی  عنوان: بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  مورد مطالعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 1393-1394 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 2 1-2- بیان مسأله 3 1-3- ضرورت انجام پژوهش […]

پایان نامه شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  و و ارزیابی نتایج و الویت بندی نیازها با روش AHP و بررسی ارتباط آن بارضایت مشتریان در صنعت سیمان

 پایان نامه رشته مدیریت عنوان: شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  و و ارزیابی نتایج و الویت بندی نیازها با روش AHP و بررسی ارتباط آن بارضایت مشتریان در صنعت سیمان چکیده : هدف اصلی از انجام این پژوهش شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  و و […]

پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی  گرایش: بیمه عنوان: تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)  شهریور  1394 فهرست مطالبعنوان. صفحه چکیده. 1فصل  اول: کلیات […]

پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی  گرایش: بیمهعنوان: تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)شهریور  1394 فهرست مطالبعنوان. صفحه چکیده. 1فصل  اول: کلیات تحقیق1-1) […]

پایان نامه : بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری

                     دانشگاه آزاد اسلامی                       واحد شهرقدسگروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی((M.Aگرایش:  بازاریابیعنوان:بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتریاستاد راهنما  :دکتر الهام فریدچهراستاد مشاور :دکتر نادر غریب نواز  پایان نامه رشته : گرایش […]

پایان نامهرشته مدیریت بازرگانی :بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی با عنوان : بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه : بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان ( مطالعه موردی :سازمان های دولتی شهر مریوان) در سال 1389

 دانلود متن کامل پایان نامهبررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان ( مطالعه موردی
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...