پایان نامه ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  موسسه آموزش عالی فارابیتحصیلات تکمیلی مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش مدیریت استراتژیک ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی(مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان تهران)استاد مشاوردکتر حامد علوی  آبان 1389 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد 1394 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل )   موضوع : مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی ( مورد مطالعه : بانک تجارت و بانک سپه استان تهران )   استاد […]

پایان نامه بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایان‌نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)موضوع: بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه هایپر می)استاد مشاور: دکتر منیژه قره‌چهاستاد داور: دکتر محمدرضا ابراهیمیشهریور 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری  ( مطالعه موردی : شهر همدان )

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم گردشگری پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان ) اسفند 1393  برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل […]

پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشکده علوم گردشگریپایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی – گرایش بازاریابی جهانگردیشناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری ( مطالعه موردی : شهر همدان )اسفند 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل […]

پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان)  بهار 1394     فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]

پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین ­المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت     پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA  گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)   چکیده با افزایش چشمگیر نشان­های تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد […]

پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی     بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی)                                    پاییز 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                                                 دانشگاه آزاد اسلامی                                                واحد یزد   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی   عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی 1394-1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]

پایان نامه اثر مخارج دولتی در ورزش بر رشد و توسعه اقتصادی در ایران

 پایان نامه رشته اقتصاد    دانشکده مدیریت و اقتصاد گروه علوم اقتصادی رساله دکتری اثر مخارج دولتی در ورزش بر رشد و توسعه اقتصادی در ایران اساتید مشاور: دکتر عباس عصاری دکتر کاظم یاوری  شهریور 92 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)   ورزش یکی از عواملی است که بطور مستقیم […]

پایان نامه مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات (یزد) پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی عنوان پژوهش: مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو  سال تحصیلی 1393-1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...