پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) (ممکن است هنگام […]

پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصاد پایان ­نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392     چکیده:موضوع اصلی این تحقیق” طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان” می­باشد. در این پژوهش مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان با توجه به شاخص­هایی که […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریتپایان‌نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بین‌المللعنوانشناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392      فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱-مقدمه 21-2-بیان مسئله 21-3-هدف تحقیق 31-4-سؤالات تحقیق. 31-5-فرضیه‌های و مدل مفهومی تحقیق 41-6- نوع تحقیق 51-7-روش گردآوری داده […]

پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی و رابطه آن با سرمایه اجتماعی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدمدیریت  دولتی گرایش : تحول عنوان:رفتار شهروندی سازمانی و رابطه آن با  سرمایه اجتماعی کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان همدان تابستان 1392        فهرست مطالبچکیده:. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 ضرورت و اهمیت تحقیق. 51-4 اهداف تحقیق 61-4-1 هدف […]

پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر عملکرد مالی

 پایان نامه رشته  مدیریت  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش تحول)موضوع :‌رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر عملکرد مالی بانک صادارات(مورد مطالعه: اداره امور شعب شمال تهران)  زمستان 1393      عنوان                                                                                                                                                      صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- بیان مسأله . 21-2- اهداف تحقیق 4اهداف جزئی . 41-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4- سؤال‌های تحقیق […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل  عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393       فهرست مطالب فهرست مطالب. ‌زفهرست جداول. ‌کفهرست اشکال. ‌لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1-       مقدمه. 31-2-       بیان مسئله. […]

پایان نامه رابطه عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان:رابطه عدالت سازمانی و خودسودمندی کارکنان با رفتار شهروندی سازمانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان تهران زمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                       صفحهچکیده 1مقدمه. 2فصل اول : کلیات تحقیق1-1)  مقدمه. 41-2) بیان […]

پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله. بهار 1394      چکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1-  مقدمه. 31-2- بیان مسئله پژوهش. 41-3- اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                         شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]

پایان نامه تأثیر فرآیند مدیریت دانش بر رفتار شهروندی کارکنان

 پایان نامه رشته  مدیریتدانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: مدیریت تحولعنوان :تأثیر فرآیند مدیریت دانش بر رفتار شهروندی کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم پاییز 1393        فهرست مطالبعنوان                                                                           صفحهچکیده. 1فصل اول : کلیات تحقیق1-1. مقدمه. 31-2. بیان مسأله 31-3. اهمیت موضوع و ضرورت تحقیق. 41-4. اهداف […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]

پایان نامه تأثیررفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتپایان نامه دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته: مدیریت دولتی  عنوان : تأثیررفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش با مطالعه نقش میانجی عملکرد شغلی (با مطالعه موردی در دادگستری استان گیلان) خردادلغایت بهمن 1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                      صفحهچکیده 1فصل اول : کلیات تحقیقمقدمه    3 بیان مسئله . 4 اهمیت و […]

پایان نامه تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا 

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت ، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: منابع انسانی عنوان:تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا  ( مورد مطالعه : شرکت تولیدی سایپا پیستون گلپایگان )تابستان 1392      چکیدهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه 2 بیان مسئله 5 اهمیت و ظرورت تحقیق 5 […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393     مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...