دانلود پایان نامه خرید آنی
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آنی گرایی خریدار و درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بررسی تاثیر عوامل آنی گرایی خریدار و درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای استاد مشاور: جناب آقای دکتر سید حمید خداداد حسینی چکیده در چارچوب بازاریابی، فرآیند تصمیمگیری مصرفکننده غالباً متمرکز بر شناخت نیازها، جستجوی اطلاعات، […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دورهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بینالملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 چکیده با وجود رو به افزایش بودن تعداد بحران محصولات، شرکتها اغلب آمادگی مدیریت استراتژیک این بحرانها را […]
پایان نامه تأثیر عوامل فرهنگی, فردی و محیطی بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاههای زنجیرهای شهروند
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد, مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان تأثیر عوامل فرهنگی, فردی و محیطی بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاههای زنجیرهای شهروند: نقش واسطهای عامل روحی – روانی بر عامل محیطی استاد مشاور دکتر محمد فاریابی […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر اصغر مشبکی فهرست : فصل اول : 1 1- 1 مقدمه : 2 1-2سابقه و ضرورت انجام تحقیق : 4 1-3فرضیه ها […]
پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق دانشکده مدیریت و مدیریت بازاریابی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد M.A بازاریابی عنوان: بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: محصولات آرایشی بهداشتی سینره) استاد مشاور: خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده .1 مقدمه.2 فصل اول : کلیات […]
پایان نامه بررسی تاثیر توجهات سمعی و بصری محیط فروشگاه بر خرید برنامه ریزی نشده
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل بررسی تاثیر توجهات سمعی و بصری محیط فروشگاه بر خرید برنامه ریزی نشده استاد مشاور: دکترسید حمید خداد حسینی بهمن ماه 1393 فهرست مطالب فصل نخست 1 مقدمه و کلیات طرح پژوهش 1 -1-1مقدمه. 2 -2-1 مساله اصلی پژوهش […]
پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با استفاده از تحلیل فازی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی استاد مشاور دکتر میلاد جاسمی زرگانی تابستان 1393 فهرست مطالب بخش اول – کلیات […]
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه 1392 چکیده: از آنجا که برند هر بنگاه از […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد 1390 چکیده انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای […]
پایان نامه رابطه ابعاد معنویت و کمال گرایی با کنترل خشم و تنیدگی در دانشجویان علوم قرآنی کرمانشاه
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهگروه روانشناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی (MA)عنوان:رابطه ابعاد معنویت و کمال گرایی با کنترل خشم و تنیدگی در دانشجویان علوم قرآنی کرمانشاهبهار 1394 فهرست مطالبفصل اول: کلیات پژوهش1-1مقدمه. 31-2بیان مسئله. 41-3اهمیت و ضرورت پژوهش. 61-4اهداف پژوهش. 71-4-1هدف اصلی پژوهش. 71-4-2اهداف فرعی پژوهش. […]
پایان نامه ارشد رشته حقوق درباره:بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز
پایان نامه رشته : حقوق گرایش : حقوق جزا و جرم شناسی عنوان : بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز (مورد مطالعه در شهرستان لردگان)
پایان نامه رشته حقوق با موضوع:تأثیر فسخ بایع بر انتقال مبیع از سوی خریدار
پایان نامه رشته :حقوق گرایش :حقوق خصوصی عنوان : تأثیر فسخ بایع بر انتقال مبیع از سوی خریدار
پایان نامه : مطالعه تطبیقی شیوه تذهیب های قرآنی وغیرقرآنی دوره تیموری
پایان نامه رشته : هنر – صنایع دستی گرایش : طراحی و نقاشی سنتی عنوان : مطالعه تطبیقی شیوه تذهیب های قرآنی وغیرقرآنی دوره تیموری
پایان نامه ارشد: استنادهای قرآنی خطبه فدکیه حضرت فاطمه (س)
پایان نامه رشته :علوم قرآن و حدیث عنوان : استنادهای قرآنی خطبه فدکیه حضرت فاطمه سلام الله علیه
پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر