پایان نامه در مورد QFD
پایان نامه اولویتبندی راهحلهای مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی
پایان نامه رشته مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنرگروه مدیریتاولویتبندی راهحلهای مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی(مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز) استاد مشاور:دکتر حسین صیادی تورانلو مهر1393 چکیده:یکی از بخشهای دولتی کشور که بسیار دانشبنیان بوده و بخش عظیمی از منابع دولتی را به خود اختصاص میدهد، بخش مدیریت بیمارستانی میباشد. ارائهی خدمات […]
پایان نامه ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از مدل ترکیبی BSC و QFD
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشگاه : موسسه آموزش عالی ارشاد دماوندپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (رشته مدیریت صنعتی-گرایش مالی)موضوع ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با بهره گرفتن از مدل ترکیبی BSC و QFD : مطالعه موردی شهرداری اصفهاناستاد مشاور دکتر مهدی شیرمحمدیبهار 1393 عنوان صفحه-1 فصل اول […]
پایان نامه ارشد : سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با استفاده از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با بهره گرفتن از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات
پایان نامه رشته مدیریت : کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور توسعه محصول
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان : کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور توسعه محصول در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
مدیریت دانش -لیست همه پایان نامه ها
حجم وسیعی از اطلاعات و دانشی که بشر امروزه در اختیار دارد در قرن بیستم حاصل گردیده است. رشد دانش در دهههای اخیر بسیار سریع اتفاق افتاده است، به طوری که هشتاد درصد از یافتههای فناوری دانش و نود درصد از کل دانش و اطلاعات فنی جهان در چهار دهه گذشته تولید شده است. دانشی […]
دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری
رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65).دستیابی به رضایت مشتری […]
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان : مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه . 3 بیان مسئله . 5 اهمیت […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد با محوریت کارت امتیازی متوازن پایدار(SBSc)
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشکده: دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی (گرایش مالی) موضوع: ارزیابی عملکرد با محوریت کارت امتیازی متوازن پایدار (SBSc) و گسترش عملکرد کیفیت(QFD) (مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر اکبر عالم تبریز اسفند1392 چکیده آنچه که […]
پایان نامه شناسایی عارضه ها و مشکلاتی که سازمان به آنها مبتلا است با توجه به وزن و اهمیت آنها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان شناسایی عارضه ها و مشکلاتی که سازمان به آنها مبتلا است با توجه به وزن و اهمیت آنها 1مقدمه امروزه اندازه گیری عملکرد یکی از ضرورت های دستیابی به تعالی و توسعه سازمانی بوده و برای آگاهی یافتن از اثر بخشی و کارآیی برنامهها و فرآیندهای سازمان […]
پایان نامه ارشد :مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی
پایان نامه رشته :صنایع گرایش : مدیریت سیستم و بهره وری عنوان : مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی
پایان نامه : ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور
پایان نامه رشته : مهندسی صنایع گرایش :صنایع عنوان : ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور
پایان نامه : بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان
پایان نامه رشته مدیریت گرایش : بازرگانی بیمه عنوان : بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان
پایان نامه : ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با استفاده از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
پایان نامه رشته مهندسی صنایع گرایش : صنایع عنوان : ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با بهره گرفتن از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
پایان نامه : معرفی و رتبه بندی معیارهای طراحی کارانه در پروژه های ساختمانی با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره
پایان نامه رشته مهندسی صنایع گرایش : مدیریت سیستم و بهره وری عنوان : معرفی و رتبه بندی معیارهای طراحی کارانه در پروژه های ساختمانی با بهره گرفتن از تصمیم گیری چندمعیاره