فصل اول:کلیات تحقیق 1 – 1. مقدمه————-3 1-2. بیان مسأله————4 1-3. اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن—–6 1- 4. اهداف تحقیق———7 1- 4- 1. هدف اصلی——–7 1- 4- 2. اهداف فرعی——-7 1-5. فرضیات تحقیق——–7 1-5-1. فرضیه اصلی——–7 1-5-2. فرضیه های فرعی—–7 1-6. تعاریف متغیرها و واژههای کلیدی————8 1-6-1.تعاریف نظری ——-8 1-6-1-1.سرمایه انسانی——8 1-6-1-2. عملکرد کارکنان—-9 1-6-2.تعریف عملیاتی——-9 1-7.مدل مفهومی ———10 فصل دوم:مطالعات نظری 2-1. مقدمه ————-17 2-2.اهمیت مدیریت منابع انسانی—————19 2-3پرورش سرمایه منابع انسانی—————20 2-4.اهداف پرورش منابع انسانی—————-22 2-5.ابعاد پرورش منابع انسانی-23 2-6.فرایند توسعه وپرورش منابع انسانی———-25 2-7مهمترین سیستم های مؤثر بر توسعه منابع انسانی–27 2-8.نقش توسعه منابع انسانی در کارآیی و اثربخشی فرآیندها ———–31 2-9.عملکرد کارکنان و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد–37 2-9-1.عوامل موثر بر بهبود عملکرد————-37 2-10.ضرورت مشارکت کارکنان در سازمان های امروزی ————–38 2-11. سرمایه فکری به عنوان یک عامل مؤثر بر عملکرد منابع انسانی —–41 2-12.پیشینه سرمایه فکری—-42 2-13. تعاریف سرمایه فکری–44 2-14- اجزای تشکیل دهنده سرمایه فکری———47 2-14-1. سرمایه انسانی—–47 2-14-2. سرمایه ساختاری/ سازمانی————-48 2-14-3. سرمایه مشتری—–49 2-15. ویژگیهای سرمایه فکری—————51 2-16. اهداف اندازه گیری سرمایه فکری———-52 2-17. سنجش و اندازهگیری سرمایههای فکری——53 2-18. استفادهکنندگان اطلاعات مربوط به سرمایه فکری —————55 2-19. مدیریت منابع انسانی و سرمایه فکری–56 2-20. گزارشگری سرمایه فکری- –59 2-21.ارتقاء عملکرد سازمانی با بهره گرفتن از استراتژی های منابع انسانی ——61 2-22.استراتژی های مدیریت منابع انسانی———-62 2-23.تاریخچه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران: ————-72 2-24.فعالیت وخدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران: ——-74 2-25.مشتریان- ————75 2-26.تأمین کنندگان اصلی: - 75 2-27.سهامداران: - ———75 2-28.ارکان شرکت: - ——75 2-29.ترکیب نیروی انسانی: - 76 2-30.رهبران منطقه: - ——76 2-31.چشم انداز: ———77 2-32.مأموریت: ———-77 2-33.پیشینه پژوهش——–78 فصل سوم:روششناسی تحقیق 3-1. مقدمه————–90 3-2. روش تحقیق——–90 3-3. قلمرو تحقیق ———91 3-3-1. قلمرو موضوعی تحقیق—————-91 3-3-2. قلمرو مکانی تحقیق–91 3-3-3. قلمرو زمانی تحقیق—91 3-4. جامعه آماری———91 3-5. نمونه آماری———-91 3-6 . ابزار جمعآوری دادهها و اطلاعات———–92 3-6-1. منابع داده ها—- —-92 3-6-2. ابزار گردآوری داده ها–92 3-7. روایی و پایایی——–92 3-7-1. آلفای کرونباخ- —-93 3-8 . روش تجزیه و تحلیل دادهها و اطلاعات——94 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 4-1 مقدمه————–96 4-2 توصیف و تجزیه و تحلیل داده ها(آمار توصیفی)-96 4-2-1 توصیف نمونه و پردازش اطلاعات بدست آمده —————97 4-2-1-1 جنسیت———97 4-2-1-2 سن———–100 4-2-1-3 تحصیلات——102 4-2-1-4 میزان تجربه—–104 4-2-1-5 رشته تحصیلی—-106 4-2-1-6 پست سازمانی—-108 4-2-1-7 توصیف سوالات تحقیق ————-110 4-3 آمار استنباطی ——–116 4-3-1 بررسی نرمال بودن داده ها ————-116 4-3-1-1 بررسی نرمال بودن متغیر عملکرد سازمان: -116 4-3-1-2 بررسی نرمال بودن متغیر کاهش بهای تمامشده ارائه خدمات درسازمان:————117 4-3-1-3 بررسی نرمال بودن متغیر تمایز خدمات سازمان: ————118 4-3-1-4 بررسی نرمال بودن متغیر تمرکز بر مشتریان در سازمان: ——-119 4-3-2 بررسی فرضیات تحقیق :—————120 4-3-2-1 بررسی فرضیه اول:-120 4-3-2-2 بررسی فرضیه دوم :—————-121 4-3-2-3 بررسی فرضیه سوم :—————122 4-3-2-4 بررسی فرضیه اصلی :—————123 فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1 مقدمه ————-126 5-2 یافته ها ————126
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت دولتی : تاثیر پرورش سرمایه انسانی بر بهبود عملکرد سازمان