پایان نامه کیفیت روابط
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت وحسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلیعنوان:تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)نیمسال تحصیلیاول برای رعایت حریم […]
پایان نامه ارشد: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه روانشناسی گرایش مشاوره خانواده: بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی گرایش مشاوره خانواده عنوان: بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان استاد راهنما : دکتر سید احمد احمدی
پایان نامه بررسی کیفیت زندگی، کیفیت رابطه زناشویی و روابط والد – فرزند در مصروعین بالغ
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه الزهرا (س) دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی عنوان بررسی کیفیت زندگی، کیفیت رابطه زناشویی و روابط والد – فرزند در مصروعین بالغ استاد مشاور سرکار خانم میترا سپاسی بهمن 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پایان نامه ارتباط بین افشای داوطلبانه با کیفیت گزارشگری مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان :ارزیابی ارتباط بین افشای داوطلبانه با کیفیت گزارشگری مالی و ریسک سیستماتیک در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1392 فهرست مطالبچکیده : ح1-1 مقدمه تحقیق 12 -1) بیان موضوع. 23-1) اهمیت و ضرورت تحقیق 34-1) بیان […]
پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده. 1 فصل اول – کلیات ، عناوین و […]
پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده. 1 فصل اول – کلیات ، عناوین و […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد (نراق)دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان:بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C) زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده زفصل اول: کلیات پژوهش. 151-1 مقدمه. 162-1 بیان مسئله. 173-1 اهمیت و […]
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]
پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مالی عنوان :« ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران» زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 31-2- طرح […]
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعیگروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته ی مدیریت بازرگانیگرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسیاثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتیناشهریور 1391 فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه 21-2. بیان مسئله 21-3. اهمیت مسئله 51-4. سئوال […]
پایان نامه مقایسه دلزدگی زناشویی، روابط صمیمی با همسر
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات گیلانپایان نامه کارشناسی ارشد (M.A)رشته روانشناسی بالینیموضوعمقایسه دلزدگی زناشویی، روابط صمیمی با همسر و باورهای غیر منطقی درزنان نابارور و بارورنیمسال تحصیلی 94-93 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: عملیات پژوهشی 21-1- مقدمه 31-2- بیان مسئله. 41-3- ضرورت تحیقق. 71-3- اهداف پژوهش 91-4- […]