1-1مقدمه. 3 1-2- بیان مسأله. 4 1-3-اهمیت و ضرورت تحقیق . 8 1-4- اهداف پژوهش. 9 1-5- فرضیه های تحقیق. 10 1-6- قلمرو تحقیق 11 1 -6-1 – قلمرو موضوعی 11 1-6-2 – قلمرو مکانی. 11 1-6-3 -قلمرو زمانی. 11 1-7- تعریف واژگان کلیدی تحقیق 12 فصل دوم : ادبیات تحقیق 2-1-مقدمه. 15 2-2- تصویر سازمانی 16 2-2-1- تصویر 16 2-2-2- پیچیدگی تصویر در حوزه خدمات 18 2-2-3- تصویر سازمان. 20 2-2-4- اهمیت مدیریت تصویر سازمانی. 20 2-2-5- مدل های ارائه شده در زمینه تصویر سازمانی 22 2-2-5- 1- مدل کرنلیسن. 23 2-2-5- 2- مدل آبرات و موفوکنگ. 25 2-2-5- 3- مدل لمینیک، شوجیف و استروکنز 28 2-2-5- 4- مدل ویگودا گدت و بن زاین. 29 2-2-5- 5- مدل کاندامپلی و هوی 30 2-2- 6- عوامل اثرگذار بر تصویر سازمانی. 32 2-2- 6-1- هویت سازمانی. 32 2-2- 6-1-1- تعاریف هویت سازمانی 34 2-2- 6-1-2- تفاوت هویت و تصویرسازمانی. 36 2-2- 6-1-3- رابطه هویت و تصویرسازمانی. 38 2-2- 6-1-4- شاخص های اندازه گیری هویت سازمانی 39 2-2- 6-2- اعتبار سازمانی. 40 2-2- 6-2-1- تعاریف اعتبار سازمانی. 41 2-2-6-2-2-رابطه اعتبار سازمانی با تصویر سازمانی 43 2-2- 6-2-3- فرایند شکل گیری اعتبار 45 2-2- 6-3- محیط فیزیکی 46 2-2-6-4- کارکنان مرتبط با مشتری 48 2-2- 6-5- ارتباطات 52 2-2- 6-5-1- مدل های ارتباطات سازمانی 52 2-2- 6-6- سطح خدمات 61 2-2-6-7- تکنولوژی 63 2-3- وفاداری مشتری. 65 2-3-1- شکل های وفاداری مشتری 68 2-3-2- رویکردهای سه گانه به وفاداری. 71 2-4- رابطه تصویر سازمانی و وفاداری مشتری. 71 2-5- پیشینه تحقیق 73 فصل سوم : روش شناسی تحقیق 3-1- مقدمه 81 3-2- روش شناسی تحقیق. 81 3-3- متغیر مستقل و وابسته. 82 3-4 – ابزار های گرد آوری داده ها 84 3-5- روایی و پایایی ابزار سنجش 88 3-6- جامعه آماری. 89 3-7- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه آماری 92 3-8- قلمرو تحقیق . 93 3-8-1 – قلمرو موضوعی. 93 3-8-2 – قلمرو مکانی 93 3-8-3 – قلمرو زمانی . 93 3-9- روش های تجزیه و تحلیل داده ها. 93 فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها 4-1- مقدمه 97 4-2- آمار توصیفی . 98 4-2-1- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر جنسیت. 98 4-2-2- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر سن 99 4-2-3- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر میزان تحصیلات 99 4-2-4- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر درآمد. 101 4-2-5- متغیرهای تحقیق 102 4-3 – نتایج حاصل از تحلیل استنباطی دادهها. 102 4-3-1- آزمون کالموگروف-اسمیرنوف 103 4-3-2- آزمون فرضیات 104 4-3-2-1- فرضیه فرعی اول 104 4-3-2-2- فرضیه فرعی دوم 105 4-3-2-3- فرضیه فرعی سوم 105 4-3-2-4- فرضیه فرعی چهارم. 107 4-3-2-5- فرضیه فرعی پنجم 108 4-3-2-6- فرضیه فرعی ششم 109 4-3-2-7- فرضیه فرعی هفتم 110 4-3-2-8- فرضیه اصلی 111 4-4 – سایر یافته های تحقیق 112 4-4-1- آزمون من- ویتنی (آزمون U). 112 فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1-مقدمه. 130 5-2- نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی. 131 5-3- نتایج حاصل از آمارتوصیفی. 131 5-2-2- نتایج آمار استنباطی 132 5-2-1-1-بحث دربارهی نتایج حاصل از آزمون کالموگروف-اسمیرنوف. 132 5-2-2-2-2-بحث دربارهی نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق 133 5-2-2- 2-3- نتایج رگرسیون خطی 133 5-2-2-4- بحث دربارهی نتایج حاصل از آزمون من- ویتنی (آزمون 135 5-2-2- 4- بحث دربارهی نتایج حاصل از زمون کروسکال–والیس(آزمونH) 136 5-3- پیشنهادها 137 5-3- 1- پیشنهاد های مبتنی برتحقیق. 137 5-3-2- ارائه پیشنهادهای برای تحقیقات آتی. 140 5-4- محدودیت های تحقیق 140 پیوست الف : پرسشنامه ها . 141 منابع. 145 چکیده لاتین 151 چکیده
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : رابطه بین تصویر سازمانی با وفاداری مشتریان بانک رفاه