پایان نامه بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی . دانشکده مدیریت پایان نامه در رشته کارافرینی عنوان پایان ­نامه: بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی (مورد مطالعه: صنایع غذایی)   استاد مشاور دکتر سید فرید موسوی   تابستان 1394 فهرست .5 چکیده فصل […]

پایان نامه بررسی تاثیر آموزش خارجی و تاثیر پویایی بازار بر نوآوری

 پایان نامه رشته مدیریت جمهوری اسلامی ایران وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور(تهران غرب) دانشکده مدیریت  پایان نامه رشته مدیریت MBA  عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر آموزش خارجی و تاثیر پویایی بازار بر نوآوری  (مطالعه موردی شرکت های خدماتی و تجهیزات آسانسور ) استاد مشاور: دکتر میرزا حسن حسینی اسفند 92 فهرست مطالب […]

پایان نامه شناسایی و اولویت­بندی عوامل و شاخص­های موثر در تصمیم­گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژه­های صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: شناسایی و اولویت­بندی عوامل و شاخص­های موثر در تصمیم ­گیری بهینه به منظور  تامین مالی پروژه­های صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی ( مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران(ایفیک)و […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش)   عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید   دی 1393     چکیده                                                             […]

پایان نامه:رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)

پایان نامه رشته :مریدیت عنوان : رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)

پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران                   دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه حسابداری  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) موضوع:عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود دربورس اوراق بهادار تهران تابستان 92      فهرست مطالب چکیده1فصل اول2 مقدمه3 بیان مساله و تشریح موضوع.4 سوالات تحقیق.6 فرضیه ­های تحقیق.6 […]

پایان نامه تعیین رابطه بین نفوذ سرمایه‌گذاران نهادی و کارایی بازار

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان: تعیین رابطه بین نفوذ سرمایه‌گذاران نهادی، شکاف قیمتی و کارایی بازار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393       فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مساله. 71-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 61-4 اهداف […]

پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393        فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1-  مقدمه 2 1-2- موضوع […]

پایان نامه تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ­ها

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده علوم انسانی، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درچه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) عنوان:تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                        شماره صفحهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه. 3 بیان مسأله […]

پایان نامه رابطه­ ی میان سرمایه­ ی فکری و ارزش بازار

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکده­ی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه­ میان سرمایه­ی فکری و ارزش بازار  و عملکرد مالیمهرماه 1390     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                             صفحهفصل اول :  کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه                                                                                                                    21-2- تشریح و بیان موضوع                                                                                                  31-3- اهمیت و اهداف تحقیق                                                                                                51-4- سوال های اصلی تحقیق                                                                                               […]

پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1393        فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 پایان نامه رشته  مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393     فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]

پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت                                   دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  ( M.A ) گرایش: داخلی  عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه  شهریور 1393     فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...