پایان نامه با موضوع بازار خارجی
پایان نامه بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی . دانشکده مدیریت پایان نامه در رشته کارافرینی عنوان پایان نامه: بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی (مورد مطالعه: صنایع غذایی) استاد مشاور دکتر سید فرید موسوی تابستان 1394 فهرست .5 چکیده فصل […]
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
پایان نامه بررسی تاثیر آموزش خارجی و تاثیر پویایی بازار بر نوآوری
پایان نامه رشته مدیریت جمهوری اسلامی ایران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور(تهران غرب) دانشکده مدیریت پایان نامه رشته مدیریت MBA عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر آموزش خارجی و تاثیر پویایی بازار بر نوآوری (مطالعه موردی شرکت های خدماتی و تجهیزات آسانسور ) استاد مشاور: دکتر میرزا حسن حسینی اسفند 92 فهرست مطالب […]
پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیمگیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیم گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی ( مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران(ایفیک)و […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش) عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید دی 1393 چکیده […]
پایان نامه:رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)
پایان نامه رشته :مریدیت عنوان : رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)
پایان نامه ارشد رشته حقوق خصوصی : چالش های حقوقی ناشی از سرمایه گذاری خارجی در بازار بورس
دانلود پایان نامه رشته حقوق گرایش : خصوصی عنوان : چالش های حقوقی ناشی از سرمایه گذاری خارجی در بازار بورس
پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه حسابداری پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) موضوع:عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود دربورس اوراق بهادار تهران تابستان 92 فهرست مطالب چکیده1فصل اول2 مقدمه3 بیان مساله و تشریح موضوع.4 سوالات تحقیق.6 فرضیه های تحقیق.6 […]
پایان نامه تعیین رابطه بین نفوذ سرمایهگذاران نهادی و کارایی بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان: تعیین رابطه بین نفوذ سرمایهگذاران نهادی، شکاف قیمتی و کارایی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مساله. 71-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 61-4 اهداف […]
پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 2 1-2- موضوع […]
پایان نامه تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده علوم انسانی، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درچه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) عنوان:تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه. 3 بیان مسأله […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکدهی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالیمهرماه 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه 21-2- تشریح و بیان موضوع 31-3- اهمیت و اهداف تحقیق 51-4- سوال های اصلی تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]