پایان نامه با موضوع بازارگرایی بر عملکرد برند
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی
عملکرد در لغت به معنای حالت یا کیفیت کارکرد است. به این ترتیب، عملکرد سازمانی سازهای کلی است که بر چگونگی انجام عملیات سازمانی اشاره دارد. از نظر نیلی و همکاران (2002) ، عملکرد سازمانی به فرآیند تبیین کیفیت اثربخشی و کارایی اقدامات گذشته اطلاق می شود. مطابق این تعریف، عملکرد به دو جزء کارایی […]
پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد گروه مدیریت پایاننامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی شهریور1390 چکیده: امروزه بدلیل افزایش رقابت و پیچیده شدن فعالیتهای رقبا، شرکتها بایستی بیشتر […]
پایان نامه تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان کاشان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در خدمات درشعب بانک صادرات شهرستان کاشان زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه 3 1-1- بیان مسئله 4 1-2- اهمیت […]
پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش: بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد سال تحصیلی 1393-1392 چکیده: مقدمه: آمیخته بازاریابی خدمات از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش […]
پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل قشم عنوان: بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پارسیان استان تهران) روز(5) ماه (3) سال (1394) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق. 2 1-1- مقدمه. 3 1-2- بیان […]
پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی رشته مدیریت عنوان بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول-کلیات پژوهش1-1. مقدمه. 11-2. بیان مسئله. 21-3. اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4-1. اهداف اصلی پژوهش. 61-4-2. اهداف فرعی 61-5. سوالات تحقیق 71-6. مدل مفهومی پژوهش 81-7. قلمرو زمانی و […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی – گرایش بیمهعنوان:رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان) اسفند 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده […]
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه بررسی ورودیها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانشکده تحصیلات تک گروه مدیریت بازرگانی (M.A.) پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ” گرایش بازاریابی” عنوان: بررسی ورودیها و خروجیهای موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکتهای کوچک و متوسط شهر کرمانشاه شهریور 94 عنوان صفحه 1 چکیده فصل […]
پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی: تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی،رضایت الکترونیکی و سودمندی ادراکشده (موردمطالعه : خردهفروشیهای الکترونیکی شهر تهران ) استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل آذر شهریورماه 1394 چکیده […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهره گرفتن از روش فرایند تحلیل شبکهای (با رویکرد مزیت رقابتی) استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمدرضا شجاعی استاد مشاور: جناب […]
عناوین پایان نامه های سایت عصر جدید -قسمت 6
اینها لیست عناوین پایان نامه هایی است که در حال انتشار آنها بر روی سایت هستیم.(همگی پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد) البته شاید وقتی شما این صفحه را می خوانید پایان نامه مورد نظر شما در سایت درج شده باشد . برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان از قسمت جستجوی سایت که در بالای سایت […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPE