فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه. 3 1-2 بیان مسئله. 4 1-3 اهمیت و ضرورت موضوع. 6 1-4 اهداف تحقیق. 7 1-4-1 هدف اصلی تحقیق. 7 1-4-3 هدف کاربردی تحقیق. 8 1-5 سوالات تحقیق 8 1-5-1 سوال اصلی تحقیق 8 1-5-2 سوالات فرعی تحقیق 8 1-5 فرضیه ها 8 1-5-1 فرضیه اصلی 9 1-5-2 فرضیه های فرعی 9 1-7 متغییرهای تحقیق. 9 1-8 مدل عملیاتی تحقیق 12 1-9 مراحل انجام تحقیق. 13 1-10 حدود مطالعاتی 14 1-11 مدت زمان انجام تحقیق. 15 1-12خلاصه فصل اول. 15 فصل دوم: ادبیات تحقیق 2-1 مقدمه. 17 2-2 مبانی نظری تحقیق. 17 2-3 تاریخچه ارزیابی و اندازه گیری عملکرد. 19 2-4 تعریف اندازه گیری عملکرد. 21 2-5 فرایند ارزیابی عملکرد. 23 2-6 اهداف اندازه گیری عملکرد. 24 2-7 اهمیت ارزیابی عملکرد. 26 2-8 ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد اثربخش. 28 2-9 نتایج اجرای صحیح ارزیابی عملکرد. 29 2-10 معایب سیستمهای اندازه گیری عملکرد. 30 2-11 انواع مدلهای ارزیابی عملکرد. 32 2-12 رویکردهای موجود در سنجش عملکرد. 34 2-12-1-1 حسابداری منابع انسانی 35 2-12-2-2 کارت امتیازی متوازن. 39 2-13 ساختار مدل کارت امتیازی متوازن. 41 2-14 معرفی وجوه کارت امتیازی متوازن. 43 2-14-1 وجه مالی 43 2-14-2 وجه مشتری 44 2-14-3 وجه رشد و یادگیری 44 2-14-4 وجه فرآیند های داخلی 45 2-15 روابط علی و معلولی موجود بین وجوه کارت امتیازی متوازن. 45 2-16 سیر تکامل تکنیک امتیازی متوازن. 46 2-17 سنجه های عملکرد قلب روش ارزیابی متوازن. 46 2-18 کاربردهای کارت امتیازی متوازن. 49 2-19 معرفی کارت امتیازی متوازن به عنوان چهارچوبی برای اجرای استراتژی 49 2-20 توسعه کارت امتیازی متوازن. 51 2-21 فازهای توسعه کارت امتیازی متوازن. 52 2-22 شرایط پیاده سازی کارت امتیازی متوازن. 54 2-23 پیاده سازی ارزیابی متوازن. 56 2-24 موانعی چند بر سر راه پیاده سازی کارت ارزیابی متوازن. 61 2-25 امتیازات روش ارزیابی متوازن. 62 2-26 معایب کارت امتیازی متوازن. 62 2-28 پیشینه تحقیق. 67 2-28-1 تحقیقات داخلی 67 2-28-3 خلاصه پیشینه تحقیق. 76 2-29 خلاصه فصل دوم. 82 فصل سوم: روش شناسی تحقیق 3-1 مقدمه. 85 3-2 روش تحقیق. 85 3-4 جامعه آماری تحقیق. 86 3-5 روش نمونه گیری و حجم نمونه. 86 3-6 ابزار جمع آوری اطلاعات 87 3-7 روش گردآوری اطلاعات 88 3-8 متغیرهای کلی تحقیق. 89 3-9 اعتباری و پایایی پرسشنامه. 89 3-10 روش تجزیه و تحلیل داده ها 91 3-11 خلاصه فصل سوم. 92 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 1-4-مقدمه. 94 2-4-آمار جمعیت شناختی 95 1-2-4-جنسیت 95 2-2-4-سطح تحصیلات 96 3-2-4-سن 97 4-2-4- سابقه کار. 98 3-4-آمار استنباطی 99 1-3-4-بررسی نرمال بودن متغیرها: 99 2-3-4-بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق. 99 1-2-3-4- فرآیند داخلی 100 2-2-3-4- رشد و یادگیری 102 3-2-3-4- مشتری 104 4-2-3-4- مالی 107 3-3-4-آزمون فرضیات تحقیق. 109 4-3-4-مقایسه متغیر های تحقیق. 112 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد 1-5- مقدمه. 114 2-5- بر موضوع تحقیق و روش اجرای آن. 114 3-5- تحلیل و تفسیر نتایج حاصل از فرضیه های تحقیق. 115 4-5- پیشنهادات تحقیق. 116 4-5-1 پیشنهادات در راستای یافته های تحقیق 116 5-4-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی 118 6-5- محدودیت های تحقیق. 118 منابع. 119 چکیده بهبود مستمر عملکرد سازمانها، نیروی عظیم همافزایی ایجاد میکند که این نیروها میتواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصتهای تعالی سازمانی شود. بنابراین این تحقیق در صدد است که وضعیت موجود در سازمان تربیت بدنی دو استان مرکزی و قم را بر اساس ویژگی کارت امتیازی متوازن مورد بررسی قرار دهد. تحقیق حاضر از نوع جهتگیری ترکیبی از تحقیق کاربردی و بنیادی میباشد. نوع مطالعه از نوع توصیفی – پیمایشی میباشد. حجم نمونه تحقیق بعد از تعیین تعداد جامعه مدنظر یعنی کلیه افراد شاغل در سازمان تربیت بدنی استان مرکزی با استان قم به تعداد 256 نفر، از طریق نمونه گیری کوکران 154 نفر تخمین زده شد. در این تحقیق از پرسشنامهای که دارای 32 گویه در طیف 5
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : مقایسه عملکرد سازمان تربیت بدنی استان مرکزی با استان قم