فهرست مطالب: فصل اول:کلیات تحقیق1 مقدمه.2 بیان مساله2 واژه های کلیدی.3 اهمیت موضوع3 ضرورت موضوع5 اهداف تحقیق.5 سوالات تحقیق5 فرضیه ها6 قلمرو تحقیق6 روش اجرایی تحقیق7 محدودیت های تحقیق.7 منافع تحقیق.7 پیشینه تحقیق.7 فصل دوم:ادبیات موضوع.10 تاریخچه و چگونگی پیدایش بانکداری.11 تاریخچه پیدایش بانکداری الکترونیکی.12 دوره اول: اتوماسیون پشت باجه.13 دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه13 دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حسابهایشان.14 دوره چهارم: یکپارچه سازی سیستمهاو مرتبط کردن مشتری با تمامی عملیات بانکی15 مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی.17 انتقال الکترونیکی وجوه.19 مفهوم انتقال الکترونیکی وجوه20 اهمیت و جایگاه انتقال الکترونیکی.23 مزایا وویژگیهای بکارگیری انتقال الکترونیکی وجوه.24 نحوه عملکرد انتقال الکترونیکی وجوه.26 انواع سیستم های انتقال الکترونیکی وجوه27 بانکداری الکترونیکی مصرف کننده(در سطح مشتری)28 ماشین خود پرداز.28 ماشین های نقطه فروش.29 بانکداری تلفنی.30 بانکداری اینترنتی.31 بانکداری خانگی/دفتری31 بانکداری الکترونیکی بین بانکی.32 کارتهای پلاستیکی(بانکی)در بانکداری الکترونیکی33 معماری سیستم های پرداخت الکترونیکی35 ویژگی سیستم های پرداخت الکترونیکی مناسب35 سوئیفت.37 کارتهای بانکی(اعتباری).38 تعریف و مفهوم کارتهای بانکی(اعتباری).38 تاریخچه کارتهای اعتباری.39 مزایای استفاده از کارتهای اعتباری41 انواع کارتهای اعتباری42 انواع کارت از لحاظ فناوری ساخت.44 انواع کارتها به لحاظ گستره جغرافیایی کاربرد47 مسائل و مشکلات کارتهای اعتباری(بانکی).48 پول الکترونیکی.49 تعریف پول الکترونیکی.49 اهمیت و مزایای پول الکترونیکی.50 انواع پول الکترونیکی54 معایب و پیامدهای منفی پول الکترونیکی.55 پرداخت الکترونیکی صورت حسابها57 بررسی وضعیت بانکداری الکترونیکی در ایران58 تاریخچه بانکداری در ایران.58 بانکداری الکترونیکی در ایران59 کارتهای بانکی در ایران.60 شبکه تبادل اطلاعات بانکی(شتاب).63 مرکز هماهنگی تبادل اطلاعات بین بانکی(مهتاب).64. سوئیفت64 VSAT. سیستم های یکپارچه بانکی.67 تلفن بانک.67 تجارت بانکهای کشور در خصوص بانکداری الکترونیکی.67 سیستم مالی مالزی75 ساختار سیستم مالی در مالزی75 سیستم بانکی در مالزی78 بانکهای تجاری.78 شرکتهای مالی79 بانکهای سرمایه ای80 بانکداری اسلامی.80 موسسات تنزیل.81 فاتر نمایندگی بانکهای خارجی در مالزی82 بانکداری الکترونیکی در مالزی.82 دستگاه خود پرداز.83 بانکداری تلفنی85 بانکداری تلفن همراه85 بانکداری کامپیوتر شخصی86 مرکز بانکداری اتوماتیک.86 بانکداری اینترنتی در مالزی.87 بانکداری مجازی88 مزایای بانکداری مجازی.91 بررسی و تحلیل اشکالات وارده بر بانکداری مجازی93 امنیت در بانک مجازی95 بانکداری مجازی در مالزی.96 فصل سوم: روش تحقیق.116 مقدمه.117 تعریف پژوهش117 انواع تحقیق118 ویژگیهای پژوهش علمی119 روش تحقیق121 جامعه آماری.121 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه121 فرضیات تحقیق.122 ابزارهای جمع آوری اطلاعات.122 بررسی اسناد و مدارک(روش کتابخانه)122
پایان نامه ارشد مدیریت مالی: بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد نظام بانکداری بدون ربا