پایان نامه با موضوع استراتژی های ورود به بازار
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با شرکت در انتخاب استراتژی های ورود به بازار بین المللی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش : تولید عنوان: بررسی عوامل مرتبط با شرکت در انتخاب استراتژی های ورود به بازار بین المللی ) شرکت چدن پارس شهرستان ساوه) مرداد ماه 1394 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده1 فصل اول: […]
پایان نامه زمینه های جذب و نگهداری نیروهای انسانی کارآفرین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستانتحصیلات تکمیلیپایان نامه در رشته مدیریت کار آفرینی گرایش سازمانیعنوان: مطالعه زمینه های جذب و نگهداری نیروهای انسانی کارآفرین در استان سیستان و بلوچستان ( هفتمین محور سیاست های کلی نظام اداری نقشه راه اصلاح نظام اداری) خرداد 1394 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق. 11-1- مقدمه. […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه شناسایی فاکتورهای شایستهسالاری در نظام اداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیپردیس علوم و تحقیقات هرمزگان پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.A.)گرایش استراتژیک موضوع:شناسایی مهمترین فاکتورهای شایستهسالاری در نظام اداری و تأثیر آن بر انگیزش کارکنان سال تحصیلی 1394 – 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه——————————————————————-چکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه 31-2-بیان مسئله 51-3-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 61-4-اهداف مشخص تحقیق […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر رشد و توسعه خوشه های صنعتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد عنوان پایان نامه:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رشد و توسعه خوشه های صنعتی با روش مدل سازی ساختاری تفسیری و فرایند تحلیل شبکه ایمطالعه موردی (خوشه های صنعتی استان فارس ) تابستان 93 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول کلیات تحقیق 21-1. بیان مسأله. 41-2. اهمیت […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]
پایان نامه سنجش تأثیر استراتژی رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقاتدانشکده علوم انسانی- گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته : مدیریت اجراییگرایش: استراتژیکعنوان :سنجش تأثیر استراتژی های رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی(مطالعه موردی: شرکت های متوسط و کوچک مواد غذایی استان گیلان) زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات […]
پایان نامه تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : بین المللعنوان:تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان بر روابط تجاری بین المللی با تاکید برهمکاری، وابستگی، وارتباط ازراه دور زمستان 1393 چکیده: 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار 1394 فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
پایان نامه تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق پایان نامه تحصیلیپایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان:تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در شرکت متروی تهران سال تحصیلی 93-92 فهرست مطالبفصل اول:کلیاتمقدمه: 21-1.بیان مساله: 31-2.اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3.فرضیه های پژوهش:. 61-4.اهداف پژوهش 71-5.تعریف متغیرهای پژوهش:. 7فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق2-1.تعریف مدیریت دانش. 102-2.ویژگیهای […]
پایان نامه تاثیر شاخه های فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )مدیریت دولتیگرایش تشکیلات و روشهاعنوان :تاثیر شاخه های فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده. 1فصل اول کلیات تحقیق 21-1-مقدمه. 31-2-بیان مسئله. 41-3-ضرورت انجام تحقیق 61-5-هدف تحقیق 71-6- مدل مفهومی […]
پایان نامه تاثیر شاخه های فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )مدیریت دولتیگرایش تشکیلات و روشهاعنوان :تاثیر شاخه های فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده. 1فصل اول کلیات تحقیق 21-1-مقدمه. 31-2-بیان مسئله. 41-3-ضرورت انجام تحقیق 61-5-هدف تحقیق 71-6- مدل مفهومی […]
پایان نامه تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نـراقحوزه معاونت پژوهشی « پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد “M.A“»در رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع :بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی توسط مدیراندر دادگستری کل استان کرمانشاه تابستان 92 چکیده : پژوهش حاضر به « بررسی تاثیراتوماسیون اداری برروندکارهاو اخذتصمیم […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلیتابستان 1393 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیقچکیده 11-1)مقدمه. 31-2) بیان مساله. 31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق […]