پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393       چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]

پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی

 پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت اجرایی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی عنوان فارسی نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های کوچک و متوسط صنعت لاستیک و پلاستیک  استان تهران) استاد مشاور دکتر داود […]

پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A)) مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان : تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی (مطالعه موردی استان تهران) زمستان 1393 فهرست مطالب چکیده 1 1- فصل اول: کلیات پژوهش. 2 […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد  رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد مهدی پرهیزگار بهار و تابستان […]

پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی(مطالعه موردی: شرکت های خدماتی و تولیدی شهر کرمانشاه) شهریور 1394 فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                    صفحه چکیده1 فصل اول:کلیات پژوهش […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل     موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن   استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی    خرداد 1390 چکیده انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای […]

پایان نامه پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه

 پایان نامه رشته مدیریت  واحد کرمانشاه                        دانشگاه آزاد اسلامی                         واحد کرمانشاه                         دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه ای جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی M.A عنوانپیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه)  1394                                                                   فهرست مطالبعنوان                                                                                                                           صفحه                                                                                                                                                                                   چکیده:. 1فصل اول (کلیات) مقدمه.3 1-2- بیان مسأله : […]

پایان نامه پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین

 پایان نامه رشته مدیریت                         دانشگاه آزاد اسلامی                         واحد کرمانشاه                         دانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه ای جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی M.Aعنوانپیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه)1394          فهرست مطالبعنوان                                                                                                                           صفحه         چکیده:. 1فصل اول (کلیات) مقدمه.3 1-2- بیان […]

پایان نامه بررسی بازاریابی هوشمند در توسعه گردشگری ایران با رویکرد آژانس های درجه 1 تهران

 پایان نامه رشته جغرافیا آزاد اسلامی                                               واحد گرمسار                                    دانشکده علوم انسانی، گروه جغرافیاپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد((M.A))رشته جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری  عنوانبررسی بازاریابی هوشمند در توسعه گردشگری ایران با رویکرد آژانس های درجه 1 تهران تابستان 94     فهرست مطالب   فهرست مطالبعنوان                                                                         صفحهچکیده…     1                                                                                                                      فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه    3                                                                                                                                 1- 2 […]

پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)

نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوندپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی    موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)استاد راهنما: سرکار خانم دکتر  حقیقی نسباستاد مشاور:جناب آقای دکتر ابراهیمی پایان نامه رشته :مدیریت   عنوان :  تاثیر آمیخته ترفیع […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...