پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین‌الملل بررسی تأثیر گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی:  تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی،رضایت الکترونیکی و سودمندی ادراک‌شده (موردمطالعه : خرده‌فروشی‌های الکترونیکی شهر تهران ) استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل آذر شهریورماه 1394 چکیده […]

پایان نامه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر برنشاط کارکنان درسازمان

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان‌نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش تشکیلات و روشها  عنوان: شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر برنشاط کارکنان درسازمان (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب شهر تهران) فهرست مطالب فصلاول 6 کلیاتتحقیق 6 1-1 مقدمه 7 2-1 بیانمسأله 8 3-1 اهمیتوضرورتانجامتحقیق 9 4-1 سؤالاصلیتحقیق 10 […]



موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...