۶-عدم پاسخگویی مناسب بعضی از کارکنان به پرسشنامه
منابع و مآخذ
منابع و مآخذ فارسی:
۱- آقاجانی ، حسنعلی- قارونی آهنگر ، رضا - حسین زاده ، علی اکبر. (۱۳۸۷) .” ارائه یک مدل مدیریت دانش موفق “ ، مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ، صص۲۰-۱۷ .
۲- احمدی ،علی اکبر-پناهی، بلال .(۱۳۸۸)." بررسی تأثیر جو اخلاقی بر نگرش ها و رفتارهای شغلی کارکنان دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی“، پژوهشهای مدیریت ،سال دوم ، شماره ۵ ، صص ۵۵-۳۳٫
۳- اخوان،پیمان-یزدی مقدم،جعفر.(۱۳۹۲)." بررسی توام نقش اصول اخلاقی و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی”فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری،سال هشتم،شماره ۲،صص ۳۷-۵۳
۴- الوانی، سید مهدی – حسن پور، اکبر- داوری، علی .(۱۳۸۹)." تحلیل اخلاق سازمانی کارکنان با بهره گرفتن از الگوی دایره اخلاق“، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال پنجم، شماره های ۳و۴،صص ۳۴-۲۵٫
۵-امین بیدختی، علی اکبر- مکوند حسینی،شاهرخ - احسانی،زهرا.(۱۳۹۰)” . بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان"، فصلنامه راهبرد / سال بیستم،صص ۲۱۶-۱۹۱٫
۶- باور صاد، بلقیس –حبیبی، لیلا – توانبخش ،حسام الدین .(۱۳۸۹)." بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد سازمان در شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران "،اولین همایش ملی مدیریت .صص۱-۱۳
۷- براتی احمدآبادی،هاجر-عریضی ،حمید رضا-نوری،ابوالقاسم.(۱۳۸۹)." رابطه بین جوسازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی” ،فصلنامه روانشناسی کاربردی،سال۴،شماره۱،بهار ۱۳۸۹،صص۶۵-۸۱
۸- بهاری فر، علی- جواهر کامل، مهدی.(۱۳۸۹)." بررسی پیامد های ارزش های اخلاقی سازمان” ، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس ، سال هفتم، شماره ۲۸ ،صص ۱۱۸-۹۵
۹- بهرام زاده، محمد مهدی- باورصاد، بلقیس- جعفرپور، محمود .(۱۳۸۹). “ ارزیابی نقش جو سازمانی در روحیه کارآفرینی دانش آموزان متوسطه شهر اهواز“، نشریه علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز، شماره۸۹، صص۱۵۱-۱۸۰٫
۱۰- خورشید، صدیقه- محسنی، زهرا.(۱۳۸۹)." مطالعه تأثیر فضای اخلاقی سازمان بر روی رضایت شغلی کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی شهر گرگان“، پژوهشهای مدیریت سال سوم ، شماره هفتم، صص ۱۱۹-۷۹٫
۱۱- دانش فرد ،کرم الله - شهابی نیا، سعید.(۱۳۸۹).” بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش“، (پژوهشگر) فصلنامه مدیریت، سال هفتم، شماره ۱۷ ،صفحه ۱۰-۱٫
۱۲- رحیم نیا، فریبرز- نیکخواه قرخانی، زهرا .(۱۳۹۰)، “ تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان“، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال ششم، شماره ۴،صص۱۱-۱٫
۱۳- رضاییان فردویی،صدیقه و قاضی نوری،سید سپهر،(۱۳۸۹)."مدل یابی نقش اخلاق در موفقیت های سیستم های مدیریت دانش"،فصلنامه سیاست علم و فناوری صص، ۱۵-۱
۱۴- رفیع پور،فرامرز.(۱۳۸۷)."ارزش چیست"بخش اول ،انسان شناسی و فرهنگ،صص ۱۶۲-۱۶۳
۱۵- ساروخانی، باقر.(۱۳۷۵). “ خانواده ونگرشهای آموزشی جوانان” ،دانشگاه تهران، موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی ،ص۹۰۹٫
۱۶- سیف الدین ، امیر علی - سلیمی ، محمد حسین - سید اصفهانی ، میر مهدی..(۱۳۸۵). “ مقایسه اشتراک و انتقال دانش در سطوح مختلف نظام های نو آوری ” ، فصلنامه مدرس علوم انسانی ،شماره ۴ ، صص ۱۱۰-۷۷٫
۱۷- .شاکری نیا، ایرج .(۱۳۹۰). “ رابطه جو اخلاقی و حمایت سازمانی بر رفتار مدنی سازمانی در پرستاران بیمارستان های دولتی شهر رشت“، فصلنامه بیمارستان، سال یازدهم، شماره ۱، ص ۱۰-۱٫
۱۸- .شیفع زاده، حمید .(۱۳۸۶). “مدیریت دانش،نظریه ها، فناوری ها و رویکردها، رشد فناوری"، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد، شماره ۱۳،ص ۷٫
۱۹- غلامی، علیرضا .(۱۳۸۸)، “ اخلاق سازمانی: مشکلات، موانع و راه کارها“فصلنامه توسعه انسانی پلیس ، شماره ۶، صص۶۳-۸۳٫
۲۰- فرمانفرمایی، تکتم - جوادیان زاده ، محمد مهدی .(۱۳۸۷). “ استقرار مدیریت دانش با بهره گرفتن از سیستم ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب ” ، مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت . صص ۳۵-۱۷٫
۲۱-قربانی،صابر.(۱۳۸۸).”چیستی مدیریت دانش“مجله کار و جامعه ، شماره ۱۱۶ ، ص ۴۸
۲۲- قوامی فر ، عاطفه - بیگ ، لیلا - موسوی مدنی ، فریبرز. (۱۳۸۷). “ ارائه مدل مفهومی مدیریت دانش در محیط زاینده ی سازمان مجازی پویا "،مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ،ص ۵۰
۲۳- کریمی،مهدی - رجایی پور ، ،سعید - هویدا،رضا. (۱۳۸۹) ." بررسی رابطه بین ابعاد جو سازمانی و رفتار اخلاقی در بین کارکنان دانشگا ههای اصفهان و علوم پزشکی اصفهان“، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، سال چهارم، شماره ۱،صص ۱۰۲-۸۳٫
۲۴- گودرزی، اکرم-گمینیان،وجیهه.(۱۳۸۵).”اصول، مبانی ونظریه های جووفرهنگ سازمانی "انتشارات اصفهان، چاپ دوم صص ۵۸-۵۷٫
۲۵- محبت خواه، حسین.(۱۳۸۹). “بررسی مفهوم جو سازمانی” پایگاه مقالات علمی مدیریت،صص ۱-۳
۲۶- مدهوشی ، مهرداد-نیازی، عیسی.(۱۳۹۰)." ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاههای منتخب” پژوهش نامه مدیریت تحول، سال سوم ، شماره ۶، صص ۱۳۷-۱۱۶٫
۲۷-نادی ، محمدعلی –حاذقی، فاطمه .(۱۳۹۰).”الگویابی معادله ی ساختاری روابط بین جو اخلاقی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با نیت ترک خدمت در بین کارکنان بیمارستان های خصوصی شهر شیراز” مجله مدیریت اطلاعات سلامت ، دوره ی هشتم، شماره ی پنجم ، صص ۷۰۸-۶۹۹٫
۲۸- نجفی ، محمد – کریمی، مهدی - قهرمانی فر، علی- رضوانی، ،سید مرتضی. (۱۳۸۹) ." بررسی رابطه بین ابعاد جو اخلاقی و رضایت شغلی در میان کارکنان اداره های آموزش و پرورش شهر اصفهان”، رویکردهای نوین آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، سال پنجم، شماره ۲، شماره پیاپی ۱۲٫صص ۲۲-۱٫
منابع و مآخذ انگلیسی:
۱-Acikgoz, Atif. &Gunsel, Ayse. (2011).” The effects of organizational climate on team innovativeness",Procedia Social and Behavioral Sciences 24,pp 920-927.
۲-Alazmi, Mutiran. & Zairi, Mohamed. (2003).” Knowledge management critical success factors", Journal of Knowledge Management, pp 199-204.
۳-Alexander Ardichvilia, , Richard Cardozob, Sourav Ray.(2003).” A theory of entrepreneurial opportunity identification and development”, Journal of Business Venturing, 18 (2003) 105–۱۲۳٫
۴-Allameh Mohsen, Zamani Mohsen , Davoodi Sayyed Mohammad Reza .(2011) “.The Relationship between Organizational Culture and Knowledge management",procedia Computer Science3 ,pp 1224-1236.
۵-Ancarani ,Alessandro, Carmela Di Mauro, Maria Daniela Giammanco.(2009). “how are organisational climate models and patient satisfaction related? A competing value framework approach” Social Science & Medicine, Volume 69, Issue 12, pp 1813-1818.
۶-Asif, Farah. (2011). “What is the difference between organizational culture and organizational climate? A native’s point of view on a decade of paradigm wars".Journal of Business Research, 64 ,pp 454-459.
بررسی تاثیر جو اخلاق سازمانی برمدیریت دانش در سازمان اموراقتصادی و دارایی و اداره کل امورمالیاتی استان گیلان ۳