پایان نامه درباره هزینه های درک شده
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی داخلی : رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان : رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
مدل سازی سیستم های هزینه یابی هدف بر اساس مناطق فازی
پایان نامه رشته مدیریت واحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری عنوانمدل سازی سیستم های هزینه یابی هدف بر اساس مفاهیم مناطق فازی درکارخانه کانی کاو بهمن 91 فصل اول :کلیات تحقیق.21-1مقدمه.21-2بیان موضوع تحقیق31-3مساله اساسی تحقیق.51-4اهمیت انجام تحقیق.61-5اهداف اصلی تحقیق71-6سوالات تحقیق71-7فرضیه های تحقیق. 81-8روش کلی تحقیق81-9قلمرو تحقیق 91-10تعریف واژه […]
پایان نامه تعیین رابطه ویژگیهای خاص شرکت و مدیریت سرمایه در گردش
پایان نامه رشته مدیریت (واحد کاشان)دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداری پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری عنوان:تعیین رابطه بین ویژگی های خاص شرکت و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مرداد 1393 عنوان صفحهچکیده فارسی..1فصل اول:کلیات تحقیق1-1-مقدمه.31-2-بیان موضوع41-3-بیان مسئله.51-4-ضرورت تحقیق.71-5-اهداف تحقیق91-6-سوالات تحقیق91-7-فرضیات تحقیق.101-8-روش کلی […]
پایان نامه تأثیر ویژگیهای حسابرسان داخلی بر حق الزحمه حسابرسی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوانبررسی تأثیر ویژگیهای حسابرسان داخلی بر حق الزحمه حسابرسیمرداد1393 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه .31-2- بیان مسئله 41-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق .91-4- اهداف تحقیق .111-5- فرضیه های تحقیق .121-6- متغیرهای عملیاتی تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی رابطه حجم نقد و عملکرد آتی و هزینه های مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین حجم نقد و عملکرد آتی و هزینه های مالی شرکت شهریورماه 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1–1 مقدمه 21-2 بیان موضوع و تبیین مساله تحقیق 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 اهداف تحقیق 61–5 سوالات […]
پایان نامه ارتباط بین هزینه فرصت وجه نقد وشاخص سودمندی وام
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیعلوم و تحقیقات واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری M.A عنوانارزیابی ارتباط بین هزینه فرصت وجه نقد وشاخص سودمندی وام با انعطاف پذیری مالی وبازده سرمایه گذاریها در شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران سال تحصیلی 1394 – 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق 21-1-مقدمه. […]
پایان نامه ارزیابی ارتباط داراییهای نامشهود و وجه نقد حاصل از عملیات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی ارتباط بین داراییهای نامشهود، وجه نقد حاصل از عملیات و دوره نگهداری موجودی کالا با انعطافپذیری مالی و دوره پایداری شرکت (در شرکتهای شهرک صنعتی شمسآباد) شهریورماه 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 […]
پایان نامه شناسایی فاکتورهای شایستهسالاری در نظام اداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیپردیس علوم و تحقیقات هرمزگان پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.A.)گرایش استراتژیک موضوع:شناسایی مهمترین فاکتورهای شایستهسالاری در نظام اداری و تأثیر آن بر انگیزش کارکنان سال تحصیلی 1394 – 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه——————————————————————-چکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه 31-2-بیان مسئله 51-3-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 61-4-اهداف مشخص تحقیق […]
پایان نامه تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : بین المللعنوان:تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان بر روابط تجاری بین المللی با تاکید برهمکاری، وابستگی، وارتباط ازراه دور زمستان 1393 چکیده: 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار 1394 فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
پایان نامه تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران(همدلی، مثبت گرایی، تساوی)
پایان نامه رشته مدیریت « واحد رشت »دانشکده مدیریت و حسابداری،گروه مدیریت دولتیپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (MS.C)گرایش: مدیریت منابع انسانیعنوان:تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران(همدلی، مثبت گرایی، تساوی) بر رضایت شغلی کارکنان در ادارات امور مالیاتی استان گیلانزمستان 91 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول – کلیات پژوهش 1-1 مقدمه . 21-2 […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه رابطه بین مولفه های هوش هیجانی با تعهد سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوانبررسی رابطه بین مولفه های هوش هیجانی با تعهد سازمانی کارکنان(مطالعه موردی : شهرداری منطقه 5 تهران) سال تحصیلی 1393 شرح صفحه چکیده عفصل اول : کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددانشکده مدیریتعنوان :بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبهدر آموزش و پرورش پائیز 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1مقدمه 2فصل اول_ کلیات تحقیق_ 31 – 1- پیشگفتار 41-2- بیان مسأله 51–3 اهمیت و ضرورت […]