پایان نامه بررسی رابطه میان کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نواوری و مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای شهرک صنعتی کاوه

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل  عنوان : بررسی رابطه میان کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نواوری و مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای شهرک صنعتی کاوه  تابستان 1393 فهرست مطالب چکیده.1 فصل اول – کلیات تحقیق 1.1 مقدمه 3 2.1 مبانی نظری […]

پایان نامه  بررسی ورودی­ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه

 پایان نامه رشته مدیریت                          دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه                              دانشکده تحصیلات تک                               گروه مدیریت بازرگانی (M.A.) پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ” گرایش بازاریابی”  عنوان:  بررسی ورودی­ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه  شهریور 94   عنوان                                                                                                   صفحه 1 چکیده   فصل […]

پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  رشته مدیریت  عنوان  بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش فهرست مطالبعنوان                                                                                                          صفحهفصل اول-کلیات پژوهش1-1. مقدمه. 11-2. بیان مسئله. 21-3. اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4-1. اهداف اصلی پژوهش. 61-4-2. اهداف فرعی 61-5. سوالات تحقیق 71-6. مدل مفهومی پژوهش 81-7. قلمرو زمانی و […]

پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیت­های بازاریابی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد گروه مدیریت   پایان‌نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  گرایش بازاریابی بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به  قابلیت­های بازاریابی   شهریور1390         چکیده: امروزه بدلیل افزایش رقابت و پیچیده شدن فعالیتهای رقبا، شرکت­ها بایستی بیشتر […]

پایان نامه تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان ­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی  گرایش تولید و عملیات تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی (شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی)     استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر اسفند ماه1393 چکیده باگسترش روزافزون […]

پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان ­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)  عنواننقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)    تیر 1394  فهرست مطالبعنوان                                                                                                                   صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1) مقدمه 31-2) تعریف و بیان مسئله پژوهش 41-3) اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش 61-4) اهداف پژوهش: 71-4-1) […]

پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان ­نامه جهت دریافت درجه کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)عنواننقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)تیر 1394 عنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1) مقدمه 31-2) تعریف و بیان مسئله پژوهش 41-3) اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش 61-4) اهداف پژوهش: 71-4-1) اهداف […]

پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری

 پایان نامه رشته مدیریت  وزارت علوم، تحقیقات و فناوریدانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهدانشکده حسابداری و مدیریتگروه مدیریت بازرگانیعنوانقابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاریپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین المللمرداد 1394 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق 2مقدمه. 31-1-بیان مسئله. 31-2-اهمیت و ضرورت تحقیق 41-3-پیشینه پژوهش و مبانی نظری تحقیق […]

پایان نامه تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت، اقتصاد وحسابداریپایان‌نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیگروه علوم انسانیعنوان پایان‌نامه:تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهانآبان 1394 چکیدهبا توجه به حساسیت موضوع منابع و قابلیت‌ها، پژوهش حاضر با عنوان (فرضیه اصلی) بررسی میزان تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها […]

پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه تبریزدانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریت پایان نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییگرایش بازاریابیعنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد  1393      عنوان صفحه فصل اول : کلیات پژوهش 2 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان […]

پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت                                   دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  ( M.A ) گرایش: داخلی  عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه  شهریور 1393     فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]

پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان)  بهار 1394     فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...