سرمه ، ز.(۱۳۸۳). روش های تحقیق در علوم رفتاری. چاپ دهم، تهران: انتشارات آگه.
ساروخانی ، ب.(۱۳۸۱). روش های تحقیق در علوم اجتماعی. جلد اول ، تهران: پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
صمدی، م.(۱۳۸۲). رفتار مصرف کننده.
صالحی صدقیانی ، ج؛ ابراهیمی ، ا.(۱۳۸۱). تحلیل آماری پیشرفته. تهران: انتشارات هوای تازه.
طاهری، ا.(۱۳۷۷). روش تحقیق و ماخذ شناسی. تهران: دانشگاه پیام نور.
کاتلر، ف.(۱۳۸۴). اصول بازاریابی. ترجمه ع پارسائیان ، تهران: انتشارات جهان نو.
محمدیان ،م.(۱۳۸۰).مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی. تهران: انتشارات حروفیه.
محمدیان ،م.(۱۳۸۱).آسیب شناسی تبلیغات در ایران. تهران: انتشارات حروفیه.
موون، ج؛ مینور، م.(۱۳۸۶). رفتار مصرف کننده. ترجمه ع صالح اردستانی؛م سعدی، تهران: انتشارات جهان نو.
وگوسن، ج؛ اوتاکاته،ی.(۱۳۷۷). تحلی آماری در روان شناسی ، علوم تربیتی. ترجمه ع دلاور؛ س نقشبندی، تهران: انتشارات ارسباران.
منابع غیر فارسی
Arens,W.(2001).contemporary advertising,MC grahill.
George, B;Micheal, B.(2006).Advertising and promotion fifth edition.
James,B.(1979).An Information processing Theory of consumer choice (Reading,MA:Addison-Wesley)
Kotler,P.(2004).framework for,marketing management.
Kotler,P.(2007).Marketing management,12 edition.
Kotler,P.(2004).marketing models, mc grahill.
Kotler ,P.(2008).Gary,Armestrang,principle of maketing,8,Edition.
Micheal, S.(1999).consumer Behaviour,5 prentice hall.
Noeal,j.(2002). marketing without advertising.
Rageev,B.(1998).Others,Advertising Management,5th ,edition.
Wilkie.(1994).Williams Behaviour 3th edition.
ضمائم
ضمیمه الف– نمونه پرسشنامه
پاسخ دهنده گرامی :
این پرسشنامه جهت پژوهش دانشجویی با موضوع «بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان در فرایند تصمیم خرید محصولات لوازم خانگی» طراحی شده است . اطلاعاتی که شما ارائه می نمائید ما را در شناخت بهتر مسائل مورد پژوهش یاری کرده و برای این پروژه دانشجویی کمکی موثر خواهد بود.
لذا خواهشمند است پس از مطالعه دقیق سوالات پاسخ مورد نظرتان را مشخص فرمائید.
قبلاً از همکاری شما کمال تشکر را دارم
مشخصات فردی :
جنسیت : زن £مرد£
وضعیت تاهل : مجرد £متاهل£
سن به سال :
۳۰-۲۰ £ ۴۱- ۳۱£ ۵۱-۴۱£ ۵۱ به بالا£
تحصیلات:
زیر دیپلم £ دیپلم و فوق دیپلم £ لیسانس£ فوق لیسانس و بالاتر £
میزان درآمد به هزار تومان
سیصد و پنجاه تا پانصد هزار تومان£
پانصد تا ششصد و پنجاه هزار تومان£
ششصد و پنجاه هزار تومان تا هشتصد هزار تومان£
هشتصد هزار تومان تا یک میلیون تومان£
یک میلیون تا یک میلیون یکصد و پنجاه هزار تومان£
۱) شما معمولاً تا چه حد به تبلیغات تلویزیونی خرید خودرو توجه می کنید :
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۲) تا چه اندازه تبلیغات تلویزیونی شما را در انتخاب کالای مرغوب تر کمک می کند؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۳) تبلیغات تلویزیونی تا چه حد باعث افزایش شناخت شما نسبت به کالا و خدمات می شود؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۴) آیا بعد از دیدن تبلیغات تلویزیونی خرید خودرو تمایل دارید آن کالا را در اولین فرصت تهیه کنید؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۵) آیا شنیدن – دیدن – شعار – آهنگ و مارک و …… در خصوص یک کالا در تبلیغات تلویزیونی باعث می شود که شما به یاد آن کالا افتاده و تمایل به خرید آن بگیرید؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۶) آیا تحت تاثیر تبلیغات تلویزیونی کالایی را خریده اید که به آن نیاز نداشته باشید.
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۷) آیا تبلیغات تلویزیونی باعث تغییرنگرش شما می شود ؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۸) آیا تبلیغات باعث می شود که مصرف کننده با نوع محصول و نام و نشان تجاری آشنا شود؟
ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی درباره :بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند ...