پایان نامه خدمات نوین
پایان نامه تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده :دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان 1392 […]
پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی
پایان نامه رشته مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی
دانلود پایان نامه ارشد : رابطه گرایش به استفاده از خدمات ارتباطی نوین پست
پایان نامه رشته : علوم اجتماعی گرایش :ارتباطات عنوان : رابطه گرایش به استفاده از خدمات ارتباطی نوین پست
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]
پایان نامه تاثیر هوش سازمانی بر کیفیت خدمات از منظر تئوری مبادله اجتماعی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی تاثیر هوش سازمانی بر کیفیت خدمات از منظر تئوری مبادله اجتماعیمطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان بهمن ماه 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]
پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان […]
پایان نامه تدوین الگوی ارتباط دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی و بخش خدمات صنعت ورزش
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی رساله جهت اخذ درجه دکتری (گرایش مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی) عنوان تدوین الگوی ارتباط دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی و بخش خدمات صنعت ورزش مهرماه 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده: هدف […]
پایان نامه شناخت عوامل ارتقاء سرمایه اجتماعی و بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره وری خدمات شهری در چارچوب دو راهی اجتماعی
پایان نامه رشته اقتصاد دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اقتصادی شناخت عوامل ارتقاء سرمایه اجتماعی و بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره وری خدمات شهری در چارچوب دو راهی اجتماعی( مطالعه موردی: شهر قم ) استاد مشاور: جناب آقای سیدمحمدحسن مصطفوی اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده: پردیس تحصیلات تکمیلی ، گروه: علوم ارتباطات پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته: علوم ارتباطات اجتماعی (M.A) عنوان: بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان در سال 89 و92 استاد مشاور: دکتر حمیدرضا حسینی […]
پایان نامه مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان : مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) (ممکن […]
پایان نامه تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت و وفاداری مشتریان شهر تهران (تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد) استاد مشاور: جناب آقای دکتر سیّد حمید […]
پایان نامه بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP در ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز (مطالعه:شعب بانک ملت بوشهر) استاد مشاور دکتر مجید اسمائیلپور تیرماه 1390 (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان استاد مشاور: آقای دکتر جعفر ممی زاده بهار 1393 (در […]