پایان نامه تأثیر بکارگیری آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات ثبت الکترونیکی  

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) در رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی   عنوان: تأثیر بکارگیری آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات ثبت الکترونیکی              در ادارات ثبت اسناد و املاک استان اصفهان  بهمن‌ماه 1393 فهرست مطالب عنوان                                                                                          صفحه […]

کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها

امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]

پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت  تابستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                       صفحه  فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3  اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل  تابستان 1392                                                                 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده   فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391     فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]

پایان نامه تأثیر دوره‏ های آموزش ضمن خدمت در ارتقاء کارکنان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: مالی عنوان :بررسی تأثیر دوره‏های آموزش ضمن خدمت در ارتقاء  و بهروری کارکنان شرکت مهندسی مشاور تهران‏رایمند  پاییز 93     فهرست مطالبفصل اول: کلیات پژوهش 1 مقدمه . 2 بیان مسئله 3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 6 […]

پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیگروه مدیریت پایان ­نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل  SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز زمستان 1393     فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 2 بیان مسأله . 3 اهمیت تحقیق . 5 اهداف تحقیق 5 […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق                            دانشکده مدیریت                             پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت  بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                            صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]

پایان نامه اثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعیگروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته ی مدیریت بازرگانیگرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسیاثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتیناشهریور 1391     فهرست مطالب  فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه 21-2. بیان مسئله 21-3. اهمیت مسئله 51-4. سئوال […]

پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

 دانلود پایان نامه رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمساردانشکده علوم انسانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت آموزشی عنوان :بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393     فهرست مطالبچکیده پژوهش : ‌لفصل اول : کلیات پژوهش. 2مقدمه. 31-1-  بیان مساله. 51-2-اهمیت و ضروت تحقیق : 61-3- اهداف […]

پایان نامه نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی

 دانلود پایان نامه رشته  علوم تربیتی دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی (M.A)عنوان:بررسی نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی روان شناختی معلمان  دی 1393     فهرست مطالب  عنوان     صفحه فصل یکم: کلیات پژوهش 1-1 مقدمه. 2 1-2 بیان مسئله. 4 1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 7 1-4 […]

پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی :  1393-1392 فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                                      صفحه چکیده […]

پایان نامه  بررسی تأثیر دوره‏های آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارت‏های مدیران معاونت سیما در سال 1386

 پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه  بررسی تأثیر دوره‏های آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارت‏های مدیران معاونت سیما در سال 1386 استاد مشاور: دکتر سید محمد دادگران تابستان 1388 چکیده هدف اصلی از آموزش‏های ضمن خدمت می بایست ارتقاء مهارت‏های مختلف نیروی انسانی و خصوصاً مدیران سازمان باشد. لکن […]

پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی  عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران  استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...