دانلود پایان نامه با موضوع انتظارات مشتریان
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی “گرایش مدیریت تحول”(M.A.) عنوان بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان در بیمارستان های دانشگاهی شهرستان کرمانشاه مطابق مدل سروکوال مرداد 1394 فهرست عنوان صفحه […]
پایان نامه شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت اجراییپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی ، گرایش مدیریت استراتژیک عنوان : شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان تابستان 1394 فهرست مطالب1-1 مقدمه. 32-1 بیان مساله. 43-1 چارچوب نظری […]
پایان نامه شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت اجراییپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی ، گرایش مدیریت استراتژیکعنوان :شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنانتابستان 1394 فهرست مطالب1-1 مقدمه. 32-1 بیان مساله. 43-1 چارچوب نظری […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامهی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 51-4 […]
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد (نراق)دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان:بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C) زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده زفصل اول: کلیات پژوهش. 151-1 مقدمه. 162-1 بیان مسئله. 173-1 اهمیت و […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]
پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیعنوان:ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب) شهریور 1393 فصل اول:کلیات پژوهش1-1 مقدمه31-2 بیان مسأله41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش61-4 اهداف پژوهش71-4-1 هدف کلی.71-4-2 اهداف ویژه پژوهش.71-5 فرضیات پژوهش.81-6 چهارچوب […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایشبازاریابی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 فهرست مطالب عنوان صفحه پیشگفتار فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. 1 1-1- شرح و بیان مساله پژوهش. […]
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول 9 1-1مقدمه : 7 1-2بیان مساله: 7 1-3 اهمیت وضرورت تحقیق: 8 1-4 اهداف مطالعه: […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]
پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) زمستان 1390 چکیده طی چند دهه اخیر، ارزش های فرهنگی تازه ای در […]
پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 چکیده امروزه یکی از معضلاتی که جامعه جهانی با آن