پایان نامه با موضوع اثر ارزش درک شده
پایان نامه اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل )موضوع :اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدداستاد مشاور: دکتر رضا قنبر زادهشهریور 1393 چکیده در بازار پرازدحامی که شاهد فعالیت برندهای متعددی از گوشی تلفن […]
پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه حسابداری پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) موضوع:عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود دربورس اوراق بهادار تهران تابستان 92 فهرست مطالب چکیده1فصل اول2 مقدمه3 بیان مساله و تشریح موضوع.4 سوالات تحقیق.6 فرضیه های تحقیق.6 […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکدهی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالیمهرماه 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه 21-2- تشریح و بیان موضوع 31-3- اهمیت و اهداف تحقیق 51-4- سوال های اصلی تحقیق […]
پایان نامه آزمون محتوای فزاینده اطلاعاتی اجزای ارزش افزوده اقتصادی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیدانشگاه آزاد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه رشته حسابداریعنوان:آزمون محتوای فزاینده اطلاعاتی اجزای تشکیل دهنده ارزش افزوده اقتصادی و تأثیر آنها بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران پاییز 90 عنوان فهرست صفحهفصل اول:کلیات تحقیق1-1مقدمه 21-2تشریح و بیان موضوع .21-3 ضرورت و اهمیت تحقیق.31-4 تعین مساله تحقیق 41-5 […]
پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکـده مدیریتگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیعنوان:نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خریدبهار 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیات تحقیقمقدمه. 31-1شرح و بیان مسأله. 41-2 اهمیت و ضرورت تحقیق. 51-3 اهداف […]
پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریزدانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریت پایان نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییگرایش بازاریابیعنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد 1393 عنوان صفحه فصل اول : کلیات پژوهش 2 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان […]
پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاهگروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان:زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش. 21-1مقدمه. 31-2بیان مسئله. 51-3اهمیت و ضرورت پژوهش. 71-4اهداف پژوهش. 101-4-1 […]
پایان نامه رابطه هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی شعب بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی (واحد رشت)دانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: .مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیعنوان:رابطه بین هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی شعب بانک ملی شهر رشتبهمن 1393 عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1)مقدمه 21-2)بیان مسئله. 21-3)اهمیت و ضرورت تحقیق. 51-4)اهداف […]
پایان نامه اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کیفیت عملکرد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تحلیل اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کیفیت عملکرد سازمان. مطالعه موردی: شرکت گاز استان لرستان. بهار 1394 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیدهفصل اول: کلیات تحقیقمقدمه 31-2- بیان مسئله پژوهش […]
پایان نامه اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کیفیت عملکرد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تحلیل اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کیفیت عملکرد سازمان. مطالعه موردی: شرکت گاز استان لرستان. بهار 1394 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیدهفصل اول: کلیات تحقیقمقدمه 31-2- بیان مسئله پژوهش […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار 1394 فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
پایان نامه ابعاد سرمایه فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی- مالی عنوان:“تأثیر ابعاد سرمایه های فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی آنها(موردمطالعه: صادرکنندگان فعال در صنعت موادغذایی صندوق ضمانت صادرات ایران) “ سال تحصیلی 92-93 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- […]
پایان نامه میزان اثربخشی دوره های آموزشهای ضمن خدمت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحدلامردپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته :آموزش و بهسازی منابع انسانیعنوان :بررسی میزان اثربخشی دوره های آموزشهای ضمن خدمت و تأثیر آن بر بهره وری سازمانی کارکنان ادارات شهرستان کنگان اردیبهشت ماه 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده .1فصل اول : طرح تحقیق مقدمه 2 بیان مسأله 4 اهمیت […]
پایان نامه شاخص مدیریت دانش و تاثیر آن بر اثربخشی عملکرد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد لامردگروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A» در رشتهآموزش و بهسازی منابع انسانی عنوانبررسی شاخص های مدیریت دانش و تاثیر آن بر اثربخشی عملکرد کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستان های لامرد و مهر مهر1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق 21-1- مقدمه. 21-2- بیان مسأله. […]
پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشدرشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه:بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برندبا روش تحلیل معادلات ساختاری اسفند 1393 فهرستعنوان صفحهچکیده. 11فصل اول: کلیات تحقیق. . 121-1 مقدمه131-2 بیان مسأله.131-3 اهمیت موضوع و ضرورت انجام تحقیق […]