پایان نامه افزایش فروش
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی( گرایش بازرگانی بین الملل) بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی در شهر شیراز استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد حقیقی چکیدهدر جهان فرا رقابتی امروز، راز بقا و موفقیت سازمان […]
پایان نامه ارشد: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پایان نامه:تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی الوند
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی (M.A) عنوان : بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
پایان نامه ارشد: بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و .) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای ( نظیر لبنیات ، خشکبار، کنسرو و .) در شهر اهواز از دید گاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور 1394 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده مدیریت و حسابداری، حسابداریپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: حسابداریعنوان:مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت و ارتباط آن با واحد مالی شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول. 2کلیات پژوهش 21-1 بیان مسأله. 31-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3 اهداف پژوهش 51-3-1 هدف […]
پایان نامه تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها با نسبت سرمایهگذاری در موجودیها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دیماه 1393 فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]
پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. زفصل اول : کلیات تحقیق 1-1 مقدمه . 31-2- بیان موضوع. 51-3- اهمیت […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاهگروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان:زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش. 21-1مقدمه. 31-2بیان مسئله. 51-3اهمیت و ضرورت پژوهش. 71-4اهداف پژوهش. 101-4-1 […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2-