پایان نامه درباره رقابت بازار محصول
پایان نامه بررسی رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی، گرایش مالی عنوان بررسی رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی در شرکت های کوچک و متوسط استاد مشاور دکتر […]
پایان نامه بررسی رابطه حاکمیت شرکتی و رقابت بازار محصول با سیاست تقسیم سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداریپایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی‚ گرایش مالی موضوع:بررسی رابطه حاکمیت شرکتی و رقابت بازار محصول با سیاست تقسیم سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور:دکتر شهاب الدین شمس تابستان 94 چکیده حاکمیت شرکتی‚ ابزاری برای ایجاد توازن بین سهامداران و مدیریت است و […]
پایان نامه تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام
پایان نامه رشته مدیریتدانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقعنوانتاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام شرکت های خودرو ساز پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانپاییز 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 تاریخچه مطالعاتی 31-3 بیان مسئله. 61-4 فرضیههای تحقیق 81-5 اهداف تحقیق 81-5-1 اهداف علمی 81-5-2 اهداف کاربردی 91-6 اهمیت […]
پایان نامه در رشته حسابداری: بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری
پایان نامه رشته حسابداری عنوان : بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری دانشگاه قم پایان نامه رشته حسابداری عنوان : بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول و ریسک اعتباری استاد راهنما: دکتر محمد کاشانی پور
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع هوش رقابتی
دسچامپز و نایاک[1] ( 1995) ، هوشمندی رقابتی را در سه طبقه ارائه کردند :1) هوش بازار : این نوع هوش ، ارزیابی تغییرات در استراتژی رقابتی در بازده زمانی مشخص است که از تغییرات در ساختار رقبا ، جایگزینهای جدید محصول و تازه وارد های صنعت حاصل شده است .2) هوش مرتبط با رقبا […]
دانلود همه پایان نامه ها درباره مزیت رقابتی
در کتب درسی استراتژی مربوط به زمان آکوف (1970) و آندروس (1971)، کاستیها و تواناییهای یک بنگاه خاص تعریف شده اما درباره مزیت رقابتی مطلبی بیان نشده است. البته، پنروز (1959) در چندین مورد به مزیت رقابتی اشاره کرده است. آنسوف (1965) نیز از این اصطلاح استفاده کرده ولی تنها به این موضوع که بنگاه […]
پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 2 1-2- موضوع […]
پایان نامه تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده علوم انسانی، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درچه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) عنوان:تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه. 3 بیان مسأله […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکدهی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالیمهرماه 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه 21-2- تشریح و بیان موضوع 31-3- اهمیت و اهداف تحقیق 51-4- سوال های اصلی تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]
پایان نامه سنجش تأثیر استراتژی رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقاتدانشکده علوم انسانی- گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته : مدیریت اجراییگرایش: استراتژیکعنوان :سنجش تأثیر استراتژی های رقابتی پورتر بر کارآفرینی شرکتی(مطالعه موردی: شرکت های متوسط و کوچک مواد غذایی استان گیلان) زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات […]
پایان نامه جایگاه یابی محصولات الکتریکال هیت تریسینگ
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد MAگرایش مدیریت بازرگانی عنوانجایگاه یابی