پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریتپایان‌نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بین‌المللعنوانشناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392      فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱-مقدمه 21-2-بیان مسئله 21-3-هدف تحقیق 31-4-سؤالات تحقیق. 31-5-فرضیه‌های و مدل مفهومی تحقیق 41-6- نوع تحقیق 51-7-روش گردآوری داده […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی تأثیر گذار بر صادرات صنایع بهداشتی و شوینده

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده مدیریت پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A.” (رشته مدیریت بازرگانی– گرایش بازرگانی بین المللی) عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی تأثیر گذار بر صادرات صنایع بهداشتی و شوینده شهریور 1393 فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق 2 1.کلیات       3 1-1- […]

پایان نامه تعیین عوامل کلیدی مؤثر بر عملکرد مالی آتی شرکت­ها پس از نخستین عرضه عمومی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان‌نامه  جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته MBA گرایش استراتژی عنوان: تعیین عوامل کلیدی مؤثر بر عملکرد مالی آتی شرکت­ها پس از نخستین عرضه عمومی استاد مشاور: دکتر رضا رنج­پور  فروردین 1393 چکیده:     نخستین عرضه عمومی (IPO)، به اولین عرضه […]

پایان نامه تاثیر عوامل کلیدی موفق مدیر پروژه بر موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان تاثیر عوامل کلیدی موفق مدیر پروژه بر موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ( مرکز نور) زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان                                                                     شماره صفحه چکیده   1 مقدمه   […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با استفاده از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده   مدیریتنام مرکز تهران غرب    پایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته  مدیریت بازرگانی ـ بین المللگروه مدیریتعنوان پایان نامه :شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن) تیر ماه ۱۳۹4 چکیدهدر این تحقیق به شناسایی و رتبه بندی […]

پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات

 پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین‌المللی ارس شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته  MBA اسفند 1392   شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعاتچکیده :سیستم­های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، هم اکنون […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده   مدیریتنام مرکز تهران غرب    پایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته  مدیریت بازرگانی ـ بین المللگروه مدیریتعنوان پایان نامه :شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)تیر ماه ۱۳۹4 چکیدهدر این تحقیق به شناسایی و رتبه بندی […]

پایان نامه تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ­ها

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده علوم انسانی، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درچه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) عنوان:تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                        شماره صفحهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه. 3 بیان مسأله […]

پایان نامه عوامل مؤثر بر تعیین سطح سرمایه‌گذاری در سرمایه در گردش

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی عوامل مؤثر بر تعیین سطح سرمایه‌گذاری در سرمایه در گردش شرکت‌های فعال در صنعت مواد داروئی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادابهمن‌ماه 1393     فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...