پایان نامه درباره میزان فروش
پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. زفصل اول : کلیات تحقیق 1-1 مقدمه . 31-2- بیان موضوع. 51-3- اهمیت […]
پایان نامه بررسی تاثیر ابزار پیشبرد فروش بر میزان فروش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکدهی تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی «M.A» «گرایش مدیریت بازاریابی» عنوان: بررسی تاثیر ابزار پیشبرد فروش بر میزان فروش (مطالعه موردی: شرکت مانیزان) شهریور 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده.1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه.3 1-2 بیان مسأله .3 […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش : بیمه عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی با عنوان : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور 1394 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس
پایان نامه مدیریت بازرگانی :بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان : بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه ارشد : بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک(گروه صنعتی بهمن)
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک(گروه صنعتی بهمن)
پایان نامه مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده مدیریت و حسابداری، حسابداریپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: حسابداریعنوان:مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت و ارتباط آن با واحد مالی شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول. 2کلیات پژوهش 21-1 بیان مسأله. 31-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3 اهداف پژوهش 51-3-1 هدف […]
پایان نامه تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها با نسبت سرمایهگذاری در موجودیها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دیماه 1393 فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)دررشته مدیریت بازرگانیعنوان :شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس تابستان1393 عنوان شماره صفحهچکیده.1مقدمه3فصل اول:کلیات تحقیق1-1.اهداف تحقیق.41-1-1.هدف اصلی.41-1-2. هدف کاربردی.41-1-3.اهداف علمی.41-1-4.فرضیه های تحقیق51-1-5.سوال اصلی تحقیق 51-1-6.فرضیه های […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2-