پایان نامه  بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت

 پایان نامه رشته مدیریت  دانشگاه گیلان  گروه مدیریت گرایش بازاریابی  بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت استاد مشاور: دکتر اکبری  شهریور 1394 عنوان.صفحه فصل اول کلیات تحقیق 1-1) مقدّمه. 2 1-2) بیان مسأله. 2 1-3) مدل مفهومی و متغیرهای تحقیق 5 1-4) اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران(همدلی، مثبت گرایی، تساوی)

 پایان نامه رشته  مدیریت « واحد رشت »دانشکده مدیریت و حسابداری،گروه مدیریت دولتیپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (MS.C)گرایش: مدیریت منابع انسانیعنوان:تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران(همدلی، مثبت گرایی، تساوی) بر رضایت شغلی کارکنان در ادارات امور مالیاتی استان گیلانزمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                    صفحه       فصل اول – کلیات پژوهش 1-1   مقدمه     .    21-2 […]

پایان نامه تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا 

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت ، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: منابع انسانی عنوان:تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا  ( مورد مطالعه : شرکت تولیدی سایپا پیستون گلپایگان )تابستان 1392      چکیدهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه 2 بیان مسئله 5 اهمیت و ظرورت تحقیق 5 […]

پایان نامه تعیین میزان رفتارهای پرخاشگرانه و نقش سبک­های فرزندپروری و مهارت­های اجتماعی در پرخاشگری دانش­آموزان دختر وپسرپایه­های چهارم و پنجم ابتدایی

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی تربیتی عنوان تعیین میزان رفتارهای پرخاشگرانه و نقش سبک­های فرزندپروری و مهارت­های اجتماعی در پرخاشگری دانش­ آموزان دختر وپسرپایه­های چهارم و پنجم ابتدایی شهر زنجان زمستان1392 فصل اول 1-1 مقدمه. 2 1-2 بیان […]

پایان نامه بررسی نقش واسطه‌گری راهبردهای مقابله‌ای در رابطه بین ادراک فرزندان از تعارضات زناشویی و تاب‌آوری

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشکده‌ی علوم تربیتی پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد در رشته‌ روانشناسی تربیتی بررسی نقش واسطه‌گری راهبردهای مقابله‌ای در رابطه بین ادراک فرزندان از تعارضات زناشویی و تاب‌آوری آذر‌ماه 1391 چکیده  پژوهش حاضر رابطه‌ی ادراک فرزندان از تعارضات زناشویی و  تاب‌آوری را با واسطه‌گری راهبردهای مقابله‌ای در فرزندان بررسی نمود. به همین منظور از […]

پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی)  عنوان:‌ بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانک‌های دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 چکیده هدف این تحقیق  “رابطه بین بازاریابی درونی با بازارگرایی با توجه به نقش متغیر میانجی عدالت” […]

پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش   پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی     بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی)                                    پاییز 1393   فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                        صفحه   فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 […]

پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا

 پایان نامه رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391       چکیده شخصیت برند در این دهه اخیر توجه بسیاری از محققین را به خود جلب نموده و موجب […]

پایان نامه بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: صنعت دارو) پایان نامه برای دریافت درجه­ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل    شهریور1392     چکیده بازارگرایی به­عنوان عاملی جهت پاسخگویی به نیازهای فعلی بازار […]

پایان نامه نقش واسطه گری تاب آوری در رابطه بین تنظیم شناختی هیجان و تکانشگری (رفتار مخاطره جویانه) در زنان بی سرپرست مددجوی بهزیستی شهرستان شیراز

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان       دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)  گرایش عمومی                           عنوان پایان نامه: نقش واسطه گری تاب آوری در رابطه بین تنظیم شناختی هیجان و تکانشگری (رفتار مخاطره […]

پایان نامه پرخاشگری کودکان و نوجوانان و پیامدهای جرم شناختی آن

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: پرخاشگری کودکان و نوجوانان و پیامدهای جرم شناختی آن فهرست مطالب چکیده. 16 فصل اول. 17 کلیات. 17 1-1. مقدمه. 18 1-2. بیان مساله. 19 1-3. ضرورت انجام تحقیق. 22 1-4 . اهداف تحقیق. 22 1-6 . فرضیات تحقیق. 23 ۱-7 . نوع تحقیق. 23 1 -8 […]

پایان نامه رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی)  عنوان: رابطه بین سرمایه فکری و بازارگرایی در شرکت آلومینیوم پارس تابستان93 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1-بیان مسئله پژوهش 4 1-2-اهمیت وضرورت […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی بازنشستگان کارگری شهرداری قم

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بیمه) عنوان : بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی بازنشستگان کارگری شهرداری قم از لحاظ سلامت روانی و جسمانی استاد مشاور: دکتر محسن عامری شهرابی زمستان 1393 فهرست عنوان                                                                                                                 صفحه چکیده.1 فصل اول: کلیات تحقیق […]

پایان نامه بررسی ارتباط بین تهییج طلبی و خستگی صنعتی با در نظر گرفتن متغیر ادراک زمان

 پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی (گرایش تولید) دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس بررسی ارتباط بین تهییج طلبی و خستگی صنعتی با در نظر گرفتن متغیر ادراک زمان (کارخانه های داروسازی جاده کرج) استاد مشاور: دکتر عباس مقبل باعرض  اسفند 1390 چکیده: با پیشرفت روز افزون علم مدیریت […]

پایان نامه بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاه‌های ایران

 پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین‌المللی ارس گروه مدیریت پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته‌ مدیریت اجرایی EMBA ،گرایش بازاریابی عنوان فارسی: بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاه‌های ایران  استاد مشاور: دکتر حسین پناهی  بهمن‌ماه 92 چکیده: بازار گرایی به مفهوم “میزان توجه به بازاریابی در سازمان”، طی چند دهه اخیر توجه […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...